Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Weet iemand hoe het zit met die tickets op naam? Is dat nog te wijzigen? e.g. te ticketswappen, wil er graag bij zijn, maar wie weet hoe het volgend jaar loopt..
Heel makkelijk twee zitplaatsen kunnen bestellen. Gewoon op mijn eigen naam voor de woensdag. Plak een dagje Nijmegen eraan en dan richting Landgraaf. Mooie opwarmer voor Pinkpop
Ik kreeg nochtans gratis metrotickets van Brussel naar Koning Boudewijnstadion bij het scannen van het ticket.
Er stond ook echt veel personeel om iedereen daarbij te helpen.
Ik kreeg nochtans gratis metrotickets van Brussel naar Koning Boudewijnstadion bij het scannen van het ticket.
Er stond ook echt veel personeel om iedereen daarbij te helpen.
Toch wat van hun pluimen verloren hoor. Voor die tweede dag Oostende kun je nu, 3,5 uur na de start van de ticketverkoop, nog steeds vrij tickets kopen.
Dat was bij hun laatste twee passages in het Koning Boudewijnstadion toch anders.
Maar goed, als je relatief gemakkelijk 100.000 mensen zo ver krijgt om naar Oostende af te zakken, dan zijn 21.000 dagtickets in de aanbieding voor bijvoorbeeld Rock Werchter inderdaad maar pover...
Heeft er ook veel mee te maken dat je al voor het vierde jaar naar krak dezelfde show kan gaan kijken. Op een bepaald moment heb je het ook wel eens gezien dan.