Rock Werchter 2024

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.937
8.579
In de categorie niet “fris”, maar wel heerlijk. Doe mij maar deze affiche 😍
Bekijk bijlage 7664
Ja deze is wel impressionant hoor, daar kan zelfs een Greta niets aan veranderen. En groot gelijk dat de Stones hier hun eigen tier krijgen. Anderson Paar mag dit trouwens ook wel gebruiken als springplank om een dikke comeback te maken en in 2025 alle weides plat te spelen. Hij was even overal, maar is nu stilaan lang genoeg weg geweest vind ik.

Oh, en Vampire Weekend, dat geldt ook voor jullie.
 
  • Leuk
Waarderingen: randyrw

TNFke

Dagopener
16 jan 2014
693
630
Gewoon niet die enorme band voor een festival als RW. Nogmaals: in 2019 was het een pak drukker bij Balthazar die na PWD speelde.

Op een bepaald moment waren mensen hier bezig over PWD als coheadliner enzo. 😅
2019 is al 5 jaar geleden.

Gezien ze nu headliner zijn op Graspop was en Rock am Ring, mogen ze wel een plekje hoger (zeker gezien de andere subs).
 

TNFke

Dagopener
16 jan 2014
693
630
Het feit dat zo'n stevige band op majors geboekt word en deze afwisselt met de metal festivals zou ik net zeggen dat ze een goede manager/booker hebben.

Welke band die zo stevig is heeft ooit op Werchter een hoge spot geclaimed?
SAOD, Volbeat, Iron Maiden, Marilyn Manson, Korn?

En Metallica, maar dat is een stadionband, dus tel ik niet mee.
 

rocktailerr

Campingartiest
22 okt 2023
67
60
Suikerrock, Cactus, Lokerse, Zottegem Crammerock. Er zijn zo veel plekken waar The Vaccines kunnen staan.
Lokerse en Cactus hebben ze in 2022 en 2023 respectievelijk al gedaan.

Maar in principe kunnen de andere ook. Maar vermoed dat ze nu wel nog eens een major zullen doen na op 2 kleinere te staan..

Of live is live?
 

mhm

Playlistbediener
30 nov 2023
24
15
De Belgische band 'Stavroz' zou ik ook graag eens live zien. Geen idee of dit iets voor Rock Werchter is...
 

Raoul

Dagopener
17 jun 2015
567
533
Ik stem voor Anderson. Paak op de zaterdag! Die mag wel op komen warmen net voor Dua Lipa.

Ben alleen bang dat het niet gaat gebeuren ..
 

JR1

Campingartiest
4 nov 2021
64
41
Zoals het er naar uit ziet wordt het enkel een dagticketje donderdag. Mogelijks proberen nog een swap te scoren voor zondag.

Donderdag
Must see: Dropkick Murphys, Parkway Drive, The Hives, The Gaslight Anthem, Jane's Addiction, Stone (cursief = al gezien)
Graag zien: Lenny Kravitz, Greta Van Fleet, PJ Harvey, Meute, The Streets

Hopelijk is de timetable me een beetje gunstig gezind, maar vrees ervoor.

Artiesten waarbij ik spijt van ga hebben moest ik geen combi gaan:
- dEUS
- Tom Morello
- Archive
- Foo Fighters
- The Breeders
- High Vis
 
  • Leuk
Waarderingen: NoLifeIzze en napril69

Gebruikers die dit onderwerp bekijken