Rock Werchter 2024

festibob

Randprogramma
5 jan 2024
232
87
Zaterdag dagtickets zijn nu ook uitverkocht. Deze voormiddag waren er geen dagtickets meer te boeken voor zaterdag wel nog voor donderdag en vrijdag.
 

swissepfan

Dagopener
7 dec 2022
697
483
Ja deze is wel impressionant hoor, daar kan zelfs een Greta niets aan veranderen. En groot gelijk dat de Stones hier hun eigen tier krijgen. Anderson Paar mag dit trouwens ook wel gebruiken als springplank om een dikke comeback te maken en in 2025 alle weides plat te spelen. Hij was even overal, maar is nu stilaan lang genoeg weg geweest vind ik.

Oh, en Vampire Weekend, dat geldt ook voor jullie.

Anderson Paak stond nochtans op CORE vorig jaar. Viel mij persoonlijk wel dik tegen, maar het was ook niet met zijn reguliere act.

Vampire Weekend moet idd dringend nog eens langskomen, intussen al 11 jaar geleden en was vorige keer fantastisch van wat ik mij ervan herinner.
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.192
10.560
Hm. Eigenlijk wil ik elke band die op donderdag staat gewoon zien. Gaslight Anthem en Parkway Drive vooraan en eveneens bij PJ Harvey. Ben bang dat toppers als Black Pumas, The Streets en Slowdive dan gaan sneuvelen 😞 gaat nog een puzzel worden als het schema daar eenmaal van bekend is
 

TNFke

Dagopener
16 jan 2014
699
639
Et pourquoi ne pas imaginer le groupe de Français présents et actuels ? (Tel que Kyo ou Superbus)

De plus, nous ne sommes pas à l'abri d'une annonce individuelle demain.
C'est ce qu'ils avaient fait l'année dernière en annonce Stormzy 2 jours après une annonce regroupant plusieurs noms

Except Dour or Les Ardentes, you have also Francofolies de Spa, Esperanzah, Summer Music Mons, Baudet’Stival, LaSemo and Ronquières for this genre.
 

festibob

Randprogramma
5 jan 2024
232
87
Brihang is aangekondigd voor couleur café eind juni en het Cactusfestival (vr 12 juli), na pukkelpop vorig jaar nu dus een quasi zekerheid voor Werchter 2024.
 

Joss

Gouden Tip
29 mrt 2023
409
544
Vampire Weekend moet idd dringend nog eens langskomen, intussen al 11 jaar geleden en was vorige keer fantastisch van wat ik mij ervan herinner.
Het zal niet voor dit jaar zijn, ze zijn exclusief geboekt op Primavera Barcelona.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.031
8.674
Anderson Paak stond nochtans op CORE vorig jaar. Viel mij persoonlijk wel dik tegen, maar het was ook niet met zijn reguliere act.
Ja precies, dat was met NxWorries, wat toch een beetje matig was. Zijn concerten met de Free Nationals zijn altijd dijken van shows. Had er in 2020 moeten staan op de main, hopelijk volgend jaar in een gelijkaardig slot (verwacht er eindelijk nog eens een album van dit jaar).
 
  • Leuk
Waarderingen: swissepfan

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.610
11.252
Ja precies, dat was met NxWorries, wat toch een beetje matig was. Zijn concerten met de Free Nationals zijn altijd dijken van shows. Had er in 2020 moeten staan op de main, hopelijk volgend jaar in een gelijkaardig slot (verwacht er eindelijk nog eens een album van dit jaar).
Paak zou met zijn Free Nationals sowieso afgelopen zomer al touren, maar daar werd op een gegeven moment nog een streep doorheen gezet. Gesprekken voor dit jaar werden ook weer opgestart, maar aangezien hij echt nergens is verschenen, zal dat ook wel niks zijn geworden. En dat zal inderdaad wel met dat album te maken hebben. Bijzonder dat je die na in ieder geval twee jaar nog niet af hebt.
 
  • Leuk
Waarderingen: mattman

mhm

Playlistbediener
30 nov 2023
24
15
Een vraagje...ik zie hier het volgende passeren. Op hun tourschema, zie ik dat zij momenteel geen enkel concert geven in juli. Waarom hebben ze het hier niet over Werchter? Zijn zij op een of andere manier al uitgesloten? Zouden ze niet touren in Juli?
1705654201641.png
 

Joris

Sunset slot
7 feb 2016
2.884
1.820
Een vraagje...ik zie hier het volgende passeren. Op hun tourschema, zie ik dat zij momenteel geen enkel concert geven in juli. Waarom hebben ze het hier niet over Werchter? Zijn zij op een of andere manier al uitgesloten? Zouden ze niet touren in Juli?
Bekijk bijlage 7670
Omdat ze niet op tour lijken te zijn in juli, dus dan is de kans dat ze op Werchter staan nihil
 
  • Leuk
Waarderingen: mhm

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.174
5.504
Paak zou met zijn Free Nationals sowieso afgelopen zomer al touren, maar daar werd op een gegeven moment nog een streep doorheen gezet. Gesprekken voor dit jaar werden ook weer opgestart, maar aangezien hij echt nergens is verschenen, zal dat ook wel niks zijn geworden. En dat zal inderdaad wel met dat album te maken hebben. Bijzonder dat je die na in ieder geval twee jaar nog niet af hebt.
Die is eigenlijk elk jaar een optie. Ook altijd interesse genoeg van verschillende festivals. Maar de groten wachten op nieuw werk. Zal er inderdaad wel gaan aankomen.
In 2022 stiekem weggemoffeld naar Les Ardentes (ook omwille gebrek nieuw werk).
 

Luisteraar

Playlistbediener
25 jan 2023
12
28
Een geüpdatete clashfinder, volgens mij de enige als ik goed kijk. Geen idee overigens van wie die is, maar deze persoon heeft puik werk geleverd! 💪

@theblackmadness : Waarom zou Snow Patrol op vrijdag als Barnhead overlappen met Headliner op de main? Ik dacht dat het laatste optreden van de Barn steeds gedaan was voor de Headliner op de main begon?

Andere dagen lijkt dit wel correct te staan.

btw: merci voor het werk in deze clashfinder om deze steeds up to date te houden
 

musicislife

Randprogramma
15 dec 2022
143
127
Ik ga wachten op de timetable om mij echt te gaan verdiepen in voor mij nieuwe groepen.
De Clashfinder voorspelt niet veel goeds :D
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.031
8.674
@theblackmadness : Waarom zou Snow Patrol op vrijdag als Barnhead overlappen met Headliner op de main? Ik dacht dat het laatste optreden van de Barn steeds gedaan was voor de Headliner op de main begon?
Gebeurt best vaak hoor. In 2022 speelde Moderat bijna volledig tijdens Metallica en Jamie XX tijdens Imagine Dragons, beide in de Barn.
 
  • Leuk
Waarderingen: Luisteraar

theblackmadness

Subheadliner
9 sep 2019
3.571
4.500
@theblackmadness : Waarom zou Snow Patrol op vrijdag als Barnhead overlappen met Headliner op de main? Ik dacht dat het laatste optreden van de Barn steeds gedaan was voor de Headliner op de main begon?

Andere dagen lijkt dit wel correct te staan.

btw: merci voor het werk in deze clashfinder om deze steeds up to date te houden
Enkel vorig jaar was dit geen enkele keer het geval, maar is al meermaals gebeurd. In dit geval dacht ik: als ze van vorig jaar hebben geleerd, is dit het beste qua spreiding van publiek om geen Editors/Fred toestanden te krijgen
 
  • Winning
  • Leuk
Waarderingen: Luisteraar en mattman

Gebruikers die dit onderwerp bekijken