Best Kept Secret 2027

Ze stond op Lowlands bijv als laatste in de Bravo (als invaller)
Wel eigenlijk geboekt als vervanger van de headlliner, maar bewust de keuze gemaakt om dit in de Bravo te zetten omdat de show daar beter terecht zou komen (en in plaats daarvan Jamie XX als headliner doorgeschoven)

Wel eigenlijk geboekt als vervanger van de headlliner, maar bewust de keuze gemaakt om dit in de Bravo te zetten omdat de show daar beter terecht zou komen (en in plaats daarvan Jamie XX als headliner doorgeschoven)
Dat was een terechte overweging en pakte goed uit.

Even dagdromen en toch opscheppen van het PS buffet zou dit voor mij een ideale ONE-TWO headline line-up zijn:
  • TWO: FKA Twigs - ANOHNI - Caroline Polachek
  • ONE: Turnstile/Fontaines D.C. - Underworld/Massive Attack - Phoebe Bridgers/Robyn
En, nu ik toch bezig ben, graag ook Bonnie "Prince" Billy op een openingsslot in Secret/TWO

Maar mocht de vijver niet rijkelijk gevuld zijn, kan ze ook als headliner denk ik. Al verkocht ze de ziggo niet uit, als ik het goed heb,

Was wel geniale show op zowel DTRH en LL. Echt een pracht hoogtepunt.
Ja op Werchter was t ook weer briljant. Compleet andere show ook dan op Lowlands, maar ik ben dus wel een beetje bang dat met de derde keer in drie jaar er wel veel herhaling in zit

Vrijdag: King Gizzard
Zaterdag: Nine Inch Noize (kan me niet voorstellen dat het bij één show op Coachella blijft) / Underworld
Zondag: Fontains DC
Ik kan me maar moeilijk inbeelden dat als Nine Inch Noize begin juni zou touren, ze wel op BKS en niet op Primavera staan.

• Leuk
Waarderingen: Martijn76
Ik weet dat Faith no More een grote band was, maar ik kan ze me niet op BKS voorstellen. Hun sound lijkt me niet daar passen. Te gedateerd, te weinig link met het heden.
Dat is een band die ik voor volgend jaar veel voorbij hoor komen, maar waar ik persoonlijk echt helemaal niks mee heb. Voelt ook als een iets meer Bospop of Pinkpop achtige naam.

• Leuk
Waarderingen: BeWario
THe Strokes...

zouden die weer terugkomen? Toch vier jaar geleden zie ik.
Dan zelfs 5 jaar ;)

Wel dikke kans, zie niet waar ze zo anders zouden kunnen staan. Pinkpop niet echt een match. Misschien DTRH? Of doorsturen naar Bospop haha

• 100
Waarderingen: JKGB
Dan zelfs 5 jaar ;)

Wel dikke kans, zie niet waar ze zo anders zouden kunnen staan. Pinkpop niet echt een match. Misschien DTRH? Of doorsturen naar Bospop haha
Ik kan het me niet voorstellen. Dat optreden werd zacht gezegd nogal wisselend ontvangen en de terugkeer van Julian een jaar later met zijn andere project ging niet beter.

Misschien hadden ze in 2022 nog wel een excuus (er was net covid geweest in de band), maar het was ook bekend dat BKS veel geld had betaald voor the Strokes. Ik kan het me niet voorstellen dus….

• Leuk
Waarderingen: Matthijs
Ik kan het me niet voorstellen. Dat optreden werd zacht gezegd nogal wisselend ontvangen en de terugkeer van Julian een jaar later met zijn andere project ging niet beter.

Misschien hadden ze in 2022 nog wel een excuus (er was net covid geweest in de band), maar het was ook bekend dat BKS veel geld had betaald voor the Strokes. Ik kan het me niet voorstellen dus….
Dit is inderdaad de enige reden voor geen volle honderd procent overtuiging de stift te pakken maar het bij een potlood te houden. Je hoort over nu trouwens betere verhalen.

Ik heb wel het idee dat ze een lichte revival hebben gehad in die periode kwa populariteit en dergelijke. Maar denk dat daarmee het prijskaartje misschien ook nog wle omhoog is gegaan.

Ik heb wel het idee dat ze een lichte revival hebben gehad in die periode kwa populariteit en dergelijke. Maar denk dat daarmee het prijskaartje misschien ook nog wle omhoog is gegaan.
Yep, dat autotune-album doet het niet slecht. Weet niet of ik hun komst zou toejuichen, terwijl ik altijd fan was. Hmmm.

• Leuk
Waarderingen: ChrisV

Users who are viewing this thread