Best Kept Secret 2027

Ik zou Converge als metalboeking wel heel tof vinden dit jaar. Gemist op Jera (want 1000 graden), geen zin apart ticket voor Helldorado te kopen eind dit jaar dus dan is BKS wel een hele toffe optie. Ik ben benieuwd.

Ik vraag me nu wel af, wanneer we wat van BKS gaan horen eerlijk gezegd.

Ik zou Converge als metalboeking wel heel tof vinden dit jaar. Gemist op Jera (want 1000 graden), geen zin apart ticket voor Helldorado te kopen eind dit jaar dus dan is BKS wel een hele toffe optie. Ik ben benieuwd.

Ik vraag me nu wel af, wanneer we wat van BKS gaan horen eerlijk gezegd.
Ik ben wel wat subjectief (Converge is een top 5 act voor mij), maar live zijn ze echt weergaloos.
Zou het echt een waanzinnige boeking vinden, maar is wel nog een stuk minder toegankelijk dan bijvoorbeeld Blood Incantation, dus op welk podium moet je ze plaatsen.

Ik ben wel wat subjectief (Converge is een top 5 act voor mij), maar live zijn ze echt weergaloos.
Zou het echt een waanzinnige boeking vinden, maar is wel nog een stuk minder toegankelijk dan bijvoorbeeld Blood Incantation, dus op welk podium moet je ze plaatsen.
Secret of de Casbah?

Secret of de Casbah?
Casbah lijkt me dan weer te klein & The Secret vind ik minder passen (vooral omdat die vorig jaar zo open was), tenzij het al donker is.
Al mogen ze Converge nog om 1u 's middags op The One zetten en ik zou nog steeds uit mijn dak gaan.

Hoog mikken zegt.
Het bevestigt eerder wat ik al had gehoord, dat het geen 3 headliners niveau 2026 gaan worden. (qua grootte, niet qua kwaliteit)
Hoe bevestigt deze line-up dat? Op basis van Primavera zou je zeggen dat er best veel goede opties zijn.

(Nou weet ik wel dat slechts zo'n 10% van Primavera ook daadwerkelijk op BKS staat en dat het hier na de release van Primavera altijd vol wishful thinking staat, maar het is in ieder geval niet zo dat er weinig 'BKS-headliners' in de buurt zijn).

Hoe bevestigt deze line-up dat? Op basis van Primavera zou je zeggen dat er best veel goede opties zijn.

(Nou weet ik wel dat slechts zo'n 10% van Primavera ook daadwerkelijk op BKS staat en dat het hier na de release van Primavera altijd vol wishful thinking staat, maar het is in ieder geval niet zo dat er weinig 'BKS-headliners' in de buurt zijn).
Gaat me louter over grootte van de acts

genoeg dingen in de 'kleinere namen' die van mijn kant zeker mogen doorkomen en er eigenlijk perfect zouden passen; @, Oceanic, Joy Orbison, Shygirl, Lip Critic, Juana Molina(was erg goed op rewire dit jaar, werkt prima in een secret ofzo), Andy Scott met live set, Greg Freeman, PISS en Twisted Teens bijvoorbeeld

Don Caballero zal niet gebeuren maar dit is de reunie van de American Don trio lineup wat wel een erg toffe is.

• Leuk
Waarderingen: Matthijs
Ik zie Phoebe naar DTRH gaan
Ik zou Phoebe best graag eens zien, maar aangezien die inmiddels headliner formaat is, zou ik het prima vinden als DTRH er mee aan de haal gaat en we in de plaats een energiekere act als Turnstile krijgen.

Van de prachtige midcard zou ik graag o.a. Caroline Polachek (is die inmiddels sub ONE status?), Dinosaur Jr, Racing Mount Pleasant, Weyes Blood, Westside Cowboy, Angine de Poitrine, English Teacher en DIIV zien overkomen.

Laatst bewerkt:
Ik wil gewoon Phoebe op de ONE ja!? En daarvoor Caroline als sub ONE of afsluiter TWO.

En BKS kan toch niet Angine de Poitrine laten schieten!?

• Leuk
  • Geweldig
Waarderingen: dreksel en elo
Genoeg mogelijkheden alleen de vraag is altijd wat er daadwerkelijk op BKS staat.
Zal ook afhankelijk zijn van wat Porto doet en wat gecombineerd kan worden.
Voor Primavera zelf lijkt een echt uitschieter te ontbreken, maar voor BKS staat er wel heel erg veel moois.
Hopelijke weten ze hier genoeg uit te halen.

• Leuk
Waarderingen: noid
The Strokes wordt augustus, maar Fontaines en Phoebe gaan normaal niet missen.
Mijn gok op dit moment is King Gizzard, Phoebe Bridgers, Fontaines DC.
Die laatste twee ook vanwege de lijntje met Friendly Fire.
En als ze misgrijpen zijn er met Massive Attack of Underworld nog twee headliners in de buurt die nog niet op BKS hebben gestaan.

Die midcard bevat wel heel veel namen die BKS eigenlijk niet zou mogen mislopen: Angine de Poitrine, DIIV, CHVRCHES, Metronomy, Weyes Blood, Julien Baker bijvoorbeeld.
Polachek zou een mooie booking zijn, maar ik verwacht dat zij (net als Robyn) dit keer naar DTRH gaat.

En het zou mooi zijn als er minimaal één oldskool indienaam uit het rijtje Bonny Prince Billy, Pavement, Dinosaur Jr. zou komen.

Laatst bewerkt:

Users who are viewing this thread