Graspop Metal Meeting 2027

ja ik kan los van een waterkansje op Korn/Slayer ook niet veel bedenken dat er nog kan komen
het missen van Slipknot maakt mij niet veel uit maar voor de ticketverkoop van het festival zal het niet ideaal zijn als er niks van dat formaat te boeken valt
heb daardoor ook het idee dat Blink als die donderdagnaam steeds waarschijnlijker wordt, er moeten toch tickets worden verkocht

Idd, op dit moment zie ik ook niet veel andere opties voor de donderdag..

dit jaar zijn er echt enorm veel opties voor subs/ logo bands maar de grote headliners ontbreken volledig

Dat Hellfest Gojira of Slayer als exclusieve act weet te boeken zou me niets verbazen. maar dan nog zijn er redelijk wat bands waar het verbazend stil rond blijft.

Waarom heeft Sleep Token helemaal niets meer gedaan na hun grote doorbraak?
Waarom ontwijkt Lamb Of God de Juni Festivals (en specifiek graspop)
Pantera als Exclusieve boeking? who knows.
Toch Papa roach die gepromoveerd wordt tot headliner? of als exclusievere naam

Idd, op dit moment zie ik ook niet veel andere opties voor de donderdag..

dit jaar zijn er echt enorm veel opties voor subs/ logo bands maar de grote headliners ontbreken volledig

Dat Hellfest Gojira of Slayer als exclusieve act weet te boeken zou me niets verbazen. maar dan nog zijn er redelijk wat bands waar het verbazend stil rond blijft.

Waarom heeft Sleep Token helemaal niets meer gedaan na hun grote doorbraak?
Waarom ontwijkt Lamb Of God de Juni Festivals (en specifiek graspop)
Pantera als Exclusieve boeking? who knows.
Toch Papa roach die gepromoveerd wordt tot headliner? of als exclusievere naam
papa roach, lamb of god en pantera zijn toch ook niet de grote ticketsellers waar we naar op zoek zijn, dan heb je gewoon een nog grotere lijst aan kleine headliners of grote subs :)

dat Sleep Token mysterie zal wellicht nooit worden opgelost haha

papa roach, lamb of god en pantera zijn toch ook niet de grote ticketsellers waar we naar op zoek zijn, dan heb je gewoon een nog grotere lijst aan kleine headliners of grote subs :)

dat Sleep Token mysterie zal wellicht nooit worden opgelost haha
klopt wel, al denk ik dat papa roach ondertussen wat van de zelfde grootte is als Limp Bizkit.

ik weet het allemaal niet meer 😅

architects eerste headliner summer punch in Polen 17-19 juni.
Die zijn dus ook in de buurt

ARCHITECTS, Beartooth, Wage War, 3OH!3, Gvllow , Karen Dió
Jesus Christ, can these guys please take a pause…

Rarely have I ever gone from really liking a band to being totally fed up with them being everywhere.

copenhell komt met o.a. priest en FNM en,
PIERCE THE VEIL, LYNYRD SKYNYRD, AMON AMARTH, I PREVAIL, CLUTCH, MOTIONLESS IN WHITE, ORBIT CULTURE, STATIC-X, FU MANCHU, GWAR, WATAIN, KANONENFIEBER, HUMANITY’S LAST BREATH, THE BARBARIANS OF CALIFORNIA, ANGEL DUST, HAYWIRE, BRUTUS, COILGUNS, LADRONES, PINTGLASS, BABE HAVEN, COILGUNS, KING YOSEF, FERAL NATURE, BAD BREEDING, ONDT BLOD, TEAR DUNGEON
King Yosef zou gaaf zijn

Met het uitblijven van Gojira, Korn en andere headliners, moeten we misschien toch meer rekening houden met FFDP en/of FiR dan we dachten.

En Blink lijkt inderdaad ook steeds waarschijnlijker te worden. Vind het nog steeds een raar idee, maar het blijft jeugdsentiment dus prima w.m.b.

Bring me heeft er toch maar 2x gestaan in de laatste 10 jaar? valt echt nog mee,

EC snap ik wel, die staan ook ieder jaar bijna 2x in Belgie
True for Graspop. From my very German perspective though, we have two major (twin-)festivals in June: Rock Am Ring (+Park) and Hurricane (+Southside). I’m attending Ring and Graspop each year.

For me:
2023 - indoor shows and Rock Am Ring
2024 - HL Graspop / Hurricane
2025 - HL Rock Am Ring
2026 - HL Graspop / Hurricane
2027 - HL Rock Am Ring

For context, they were already playing the first few singles off of their most recent album (Nex Gen) when I saw them in February of 2023…

True for Graspop. From my very German perspective though, we have two major (twin-)festivals in June: Rock Am Ring (+Park) and Hurricane (+Southside). I’m attending Ring and Graspop each year.

For me:
2023 - indoor shows and Rock Am Ring
2024 - HL Graspop / Hurricane
2025 - HL Rock Am Ring
2026 - HL Graspop / Hurricane
2027 - HL Rock Am Ring

For context, they were already playing the first few singles off of their most recent album (Nex Gen) when I saw them in February of 2023…
dan snap ik wel dat je ze ondertussen beu bent gezien!

• Leuk
Waarderingen: festivalryo
RW ticketverkoop begint 30 oktober
zou dan alle aandacht voor RW zijn tot die tijd, of komt Graspop daar nog ergens tussendoor fietsen

Een optie voor een Goede uitkomst
(2 boomers, 2 nieuwe headliners, 2 gevestigde namen, en 2 bands die er al 10 jaar niet meer zijn geweest)
1791278758866.png

en een iets minder rooskleurige bovenkant, (al is er nog genoeg wat ik zou gaan zien van deze headliners)
1791278921883.png

(2 boomers, 2 nieuwe headliners, 2 gevestigde namen, en 2 bands die er al 10 jaar niet meer zijn geweest)

en een iets minder rooskleurige bovenkant, (al is er nog genoeg wat ik zou gaan zien van deze headliners)
Doe mij dan toch maar de tweede optie met Gojira nog ergens!

Bekijk bijlage 23087

Bekijk bijlage 23089
Hele realistische gokjes denk ik!

Dropkick zal eerder gepromote worden naar headliner dan een demotie naar derdelaatste lijkt me haha
The prodigy zou ook wel een gekke sub zijn
While she sleeps is met pauze ofso geloof ik

Opzich als je de onderste pakt en Evanescence op south zet op vrijdag en The Prodigy op North, heb je nog steeds wel een realistische gok denk ik, stel dat FFDP niet zou touren. Zou opzich een prima headliner rijtje zijn. al heb ik mijn twijfels of scorpions er gaat staan.

Als we het over wishlists hebben wil ik gewoon Parkway Drive en Evanescence, als die twee er staan zou dat al wel genoeg zijn om een ticket aan te schaffen voor mij

Users who are viewing this thread