Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Smashing Pumpkins is toch typisch zo'n band die kleine festivals wilt headlinen en weigert om een andere spot te accepteren op een groter festival?
Gaat geen Pinkpop worden lijkt me
Even een klein lijstje met kanshebbers (imo) al dan niet als headliner:
- Kings of Leon (nieuw album in november)
- Blink 182 ( staan op Rock am Ring)
- Turnstile (laatste keer 2022 en sindsdien enorm gegroeid)
- Nothing but Thieves (laatste keer in 2024, dus zou wel weer kunnen)
Verdere aanvulling is welkom (dit is voor mij ook meer een wish list)
Ja best wel. Die stond dit jaar op vrijdagavond op South en daar was het behoorlijk druk. Het was ook verrassend druk bij Suzan & Freek trouwens, dat vond ik echt een kutboeking maar klaarblijkelijk is dat wat het volk wil.
Ja best wel. Die stond dit jaar op vrijdagavond op South en daar was het behoorlijk druk. Het was ook verrassend druk bij Suzan & Freek trouwens, dat vond ik echt een kutboeking maar klaarblijkelijk is dat wat het volk wil.
Was ook zeker te verwachten met Freek zijn omstandigheden dat het druk zou wezen daar zijn gewoon heel veel mensen die maar voor de headliners komen en de rest boeit niet en alleen radio luisteren dus dan herkennen ze S&F wel
Smashing Pumpkins is toch typisch zo'n band die kleine festivals wilt headlinen en weigert om een andere spot te accepteren op een groter festival?
Gaat geen Pinkpop worden lijkt me
Als je de theorie zou volgen dat er 1 popartiest headlined dan zou dit wellicht je man kunnen zijn.
Maar het spreekt tegen dat hij 31 mei en 1 juni al in Ziggo staat.
Als je de theorie zou volgen dat er 1 popartiest headlined dan zou dit wellicht je man kunnen zijn.
Maar het spreekt tegen dat hij 31 mei en 1 juni al in Ziggo staat.