Rock Werchter 2027

• Onderwerp starter Onderwerp starter Chiel
  • Startdatum Startdatum
Elk jaar is er wel zo'n "Stubru speelt verdacht veel X, ik denk dat ze meer weten". En elke keer blijkt dat fout te zijn.

Die zitten momenteel gewoon enorm hard in hun "Jaren 2000"-gedoe, en vorig jaar stond MCR verrassend op nummer 4 in hun top 500. Denk dat ze daar gewoon wat op willen teren.
MCR zou ik super hyped van worden, maar is dat groot genoeg voor een headlinerslot?

Is natuurlijk met een reden dat ze nooit meer op de affiche staan. Willen headlinen. Kunnen dat hier niet (Europese vasteland, op uitzondering na) en dus focussen ze op plaatsen waar het wel kan.

• 100
Waarderingen: RubenFrusciante
MCR zou ik super hyped van worden, maar is dat groot genoeg voor een headlinerslot?
volgens mij wel, maar anderen zeggen dan weer van niet. ik weet dat ze deze zomer wat stadiums getoured hebben in uk, italie en Spanje maar daarnaast niet veel meer. Maar het blijft natuurlijk wel een feit dat ze gewoonweg stadiums hebben gedaan niet zo heel ver van ons vandaan.

de knaldrang kan ook parten spelen, ondertussen al 15 jaar geleden dat ze nog in België stonden.

Laatst bewerkt:
volgens mij wel, maar anderen zeggen dan weer van niet. ik weet dat ze deze zomer wat stadiums getoured hebben in uk, italie en Spanje maar daarnaast niet veel meer. Maar het blijft natuurlijk wel een feit dat ze gewoonweg stadiums hebben gedaan niet zo heel ver van ons vandaan.

de knaldrang kan ook parten spelen, ondertussen al 15 jaar geleden dat ze nog in België stonden.
Als dat een graadmeter is, staan the strokes er ook

Vorige keer op Rock Werchter stond MCR toch gewoon als een van de eerste bands op de mainstage. Lijkt me nu niet dat die hier veel groter zijn geworden sindsdien.

• Leuk
Waarderingen: musicislife
Vorige keer op Rock Werchter stond MCR toch gewoon als een van de eerste bands op de mainstage. Lijkt me nu niet dat die hier veel groter zijn geworden sindsdien.
Schaarste doet heel veel anders zou een Strokes ook natuurlijk niet zulke hoge spots krijgen als ze elk jaar zouden touren. MCR is in een specifieke groep heel groot

• Leuk
Waarderingen: Everyknight
Nostalgie is een raar beestje. De meeste nu-metal groepen brengen al 15 jaar middelmatigheid uit die niemand meer boeit, maar toch worden ze steeds groter en groter.

Vorige keer was als vervanger. Daar zou ik me niet blind op staren. Net zoals tool ook als tweede speelde in 2006 en dan in 2019 gewoon afsluiter was.

Op diezelfde 2011 stond Tame Impala nog onder MCR zelfs dus daar kan je volgens mij geen parallellen uit trekken.

• Leuk
Waarderingen: Joslittel en Honk

Users who are viewing this thread