Concertaankondigingen

Hollywood Undead op 27 januari naar 013 Tilburg. Geen Belgische datum in de aankondiging.

VIP pakketten beschikbaar voor €196,-

• Sad
Waarderingen: BeWario
Qua logo en naam kan niks op tegen Xavlegbmaofffassssitimiwoamndutroabcwapwaeiippohfffx natuurlijk.

Gelukkig wel te onthouden omdat het een afkorting is voor Acidic Vaginal Liquid Explosion Generated by Mass Amounts of Filthy Fecal Fisting and Sadistic Septic Syphilic Sodomy Inside the Infected Maggot Infested Womb of a Molested Nun Dying Under the Roof of a Burning Church While a Priest Watches and Ejaculates in Immense Perverse Pleasure Over His First Fresh Fetus
maar wat zijn dan de X vooraan en de X achteraan ?

Lost in Kyiv met support van TARS 🤘

img_2_1791366974622.jpg

• Leuk
  • Geweldig
Waarderingen: Kennys.j en B0G5
Is iemand hier al eens in La Source geweest? Is dat eigenlijk een leuke zaal/locatie?

Lijkt niet zo ver van Magasin 4 te zijn.
Staat hier al een tijdje op de radar (11/11 Nordic Giants + L.O.E.) maar nog niet geweest? Lijken wel goe bezig (of op weg)
:)
Parkeertips in de buurt?

Is iemand hier al eens in La Source geweest? Is dat eigenlijk een leuke zaal/locatie?

Lijkt niet zo ver van Magasin 4 te zijn.
Ik ben er nog nooit naar een optreden geweest, maar ik ken die locatie wel. Is een microbrouwerij/bierbar in het bedrijvencomplex BeHere, in het vroegere verdeelcentrum van aperitiefdrank Byrrh.
Ik denk dat ze daar voor optredens gewoon de stoelen aan de kant schuiven en dat dat dan hun zaal is...

• Leuk
Waarderingen: johanra en B0G5

Users who are viewing this thread