Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Hoewel ik liever een Fightstar reunie had gehad, is President voor mij wel de band die daar logischerwijs het dichtst bij in de buurt komt. Ik vind niet alle nummers even sterk, maar als iemand die de zanger in kwestie al sinds 2005 volgt, ben ik vooral heel blij dat hij hiermee wel de erkenning krijgt die hij zo enorm verdient. Het hele "industry plant" kan ik best begrijpen, zeker als je verder geen flauw benul hebt om wie het gaat snap ik ook wel dat het zo voelt. Het hele "mysterieuze" in het begin en het gemaskerde heeft natuurlijk enorm bijgedragen aan de hype zonder dat er destijds uberhaupt een nummer is uitgebracht, maar deze man draait natuurlijk wel al 25 jaar mee en komt niet "ineens" aanwaaien. Er zijn best wat nummers die gewoon prima onder Fightstar uitgebracht hadden kunnen worden wat mij betreft.
Dit heb ik ook al enkele keren laten vallen....gewoon omdat het zo stil is rond Sleep Token....Hoeveel kunnen ze de fans uitmelken de industrie.....een ander sausje daarover...
South of Heaven is aan de website aan het werken, ben benieuwd wanneer die eindelijk eens met namen komen, en wat de plannen zijn voor die derde dag.
Ze hebben vandaag ook een last call uitgestuurd voor early bird tickets. alleen durf ik niet blind tickets te kopen voor dit festival ook al is het om de hoek
weet niet als het in deze chat hoort, maar ben benieuwd naar wat iedereen van de laatste releases van Polyphia denkt.
Ik snap waar ze naartoe willen, maar de mix doet me gewoon helemaal afhaken.
weet niet als het in deze chat hoort, maar ben benieuwd naar wat iedereen van de laatste releases van Polyphia denkt.
Ik snap waar ze naartoe willen, maar de mix doet me gewoon helemaal afhaken.
Ze kunnen bij dat optreden net een slechte dag hebben, moet je ze dan eerst niet een keer of 3-4 gezien hebben voor je zeker bent dat je ze niet goed vindt? Zou een paar weken meereizen met een tour vooraleer je definitief en met zekerheid kan afhaken. Met wat geluk hebben ze voorprogramma's die je ook slecht vindt!
Vorige jaren toch een paar keer gedaan als ik enkele uren niks had. Maar ik had wel elentrikke velo tot mijn uitrusting. Naar Retie bv naar een frituur en dat vond ik rust gevend. Vooral eten buiten de wietdampen. Qua geld ... tja mijn gemiddeld menu als ik naar de frituur ga is
Kleintje
Mayonaise
Warme pepersaus
Warme currysaus
Videevulling
5 tal kroketten
Kaaskroket, cheeseburger of kaassouflee
Garnaalkroket
En een variable snack. De ene keer cervela, dan eens kippensate, dan eens loempia, dan eens ... .
Kost mij met drank rond de 30 euro. Op Graspop durf ik het niet eens uit te rekenen
Dan kom je zogenaamd als nieuw lid je eerste post op dit topic zetten en dit is alles wat je kan verzinnen? Volgens mij kun je dan beter verkassen naar reddit ofzo. En als het een poging tot humor is dan meld je maar bij PowNed. Daar zitten de simpele zielen van de samenleving. Pas je misschien beter thuis.