Bospop 2027

Geen idee wat ik hiervan moet denken maar er spelen veel leden in van coverband Britt Floyd en Waters is de bedenker van het geheel. Amerika is net aangekondigd met een gapend gat voor Europa in de zomer.
Zitten sowieso meerdere leden in die met waters op tour zijn geweest (waaronder zijn eigen zoon).
Zal één van de betere PF coverbands worden en Roger zorgt er zo voor dat zijn zoon de rest van zijn leven er ook warmpjes bijzit.

• Leuk
Waarderingen: PJ
Azkena festival in Spanje heeft Beth Hart bekend gemaakt. Die kunnen we met marker invullen.

Voor de rest ook Marilyn Manson, Slash, The Waterboys, 16 horsepower, Rival Sons, Billy Bragg en John Garcia
Slash zou ik wel een toffe boeking vinden, hij weet de weg naar Weert inmiddels.

• Leuk
Waarderingen: PJ
Azkena festival in Spanje heeft Beth Hart bekend gemaakt. Die kunnen we met marker invullen.
De 9e juli heeft ze al een optreden staan in Duitsland en tegenwoordig zit er minimaal 1 dag rust tussen haar optredens. Blijft alleen de zondag nog over...

Kings of Leon - Robbie Williams - Faith No More

Ze wilden groeien, toch?
Kings of Leon en Robbie Williams lijken mij zeer realistisch. Faith No More vind ik gevoelsmatig geen headliner voor bospop. Ik denk net iets te onbekend bij het grote publiek.

Na vorig jaar Moby dit jaar Chemical Brothers?

'We’ve also been announcing the first festivals for 2027. See the full list of dates below, and hopefully we’ll see you at a show near you next year.'

Aldus Rick Astley :D 😁

• Leuk
  • Wow
Waarderingen: BatMutsje en Cootje
Kings of Leon en Robbie Williams lijken mij zeer realistisch. Faith No More vind ik gevoelsmatig geen headliner voor bospop. Ik denk net iets te onbekend bij het grote publiek.

Na vorig jaar Moby dit jaar Chemical Brothers?
Prodigy!

• Leuk
Waarderingen: graaf1
Zitten sowieso meerdere leden in die met waters op tour zijn geweest (waaronder zijn eigen zoon).
Zal één van de betere PF coverbands worden en Roger zorgt er zo voor dat zijn zoon de rest van zijn leven er ook warmpjes bijzit.
Brit Floyd heeft al 2 eigen concerten in Afas aangekondigd in oktober dus die zullen niet zo snel op Bospop staan denk ik

Zou idd gaaf zijn, al zouden ze ook zomaar richting south of heaven kunnen gaan
Ook al is South of Heaven nog zo'n gezellig festival, Slash is er veel te groot voor; die vult een Ziggo Dome in z'n eentje tegenwoordig. Ter vergelijking: South of Heaven-headliners Megadeth en Black Label Society staan in maart samen in de AFAS.

Ook al is South of Heaven nog zo'n gezellig festival, Slash is er veel te groot voor; die vult een Ziggo Dome in z'n eentje tegenwoordig. Ter vergelijking: South of Heaven-headliners Megadeth en Black Label Society staan in maart samen in de AFAS.
Slash vult zeker geen ziggo dome in zijn eentje. Heeft er 1 keer gestaan toen was de tweede ring dicht en was het nog niet uitverkocht. Denk niet dat hij zo duur is, staan ook nooit echt op hoge spots op festivals

Slash vult zeker geen ziggo dome in zijn eentje. Heeft er 1 keer gestaan toen was de tweede ring dicht en was het nog niet uitverkocht. Denk niet dat hij zo duur is, staan ook nooit echt op hoge spots op festivals
Slash past prima op Bospop met die GnR klassiekers. Myles zingt ook beter 😬

Users who are viewing this thread