Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
De band Celebrating Meat Loaf (de originele band van Meat Loaf met de originele zanger van de Bat out of Hell musical) gaan op Europese festivaltour. 9 juli staan ze op Time to Rock festival in Zweden. Lijkt me wel iets voor in de tent. Ook op het festival Therion, The Hooters, Royal Republic, Pretty Maids en Big Country.
Die stonden eigenlijk op voor vorig jaar een show in de Ziggo Dome. Was toen al zichtbaar maar nooit bekend gemaakt. De vraag is nu, komen ze daar terug of gaan ze voor een festival waarbij Bospop inderdaad een hele goede optie zou zijn.
Met Bryan Adams erbij zou ik er zeker voor tekenen. Zelf zou ik Racoon ook wel weer eens willen zien. 2/3 jaar terug als ik het me goed kan herinneren afgelast wegens het slechte weer?
Met Bryan Adams erbij zou ik er zeker voor tekenen. Zelf zou ik Racoon ook wel weer eens willen zien. 2/3 jaar terug als ik het me goed kan herinneren afgelast wegens het slechte weer?
Als ik het me goed herinner zouden ze er het jaar met TOTO staan, 2024. Op de vrijdag, maar die was voor zover ik weet afgelast wegens het slechte weer. Ik kwam alleen de zondag, die overigens wel doorging.
Als ik het me goed herinner zouden ze er het jaar met TOTO staan, 2024. Op de vrijdag, maar die was voor zover ik weet afgelast wegens het slechte weer. Ik kwam alleen de zondag, die overigens wel doorging.
Kings of Leon al gezien op het Bospop terrein dus die mogen ze skippen... Ik denk dat Tears of Fears kan worden doorgeschoven naar headliner bij deze namen. En ik zou ook Bryan Adams swappen met Robbie Williams.
En de Editors, Sja, ik wordt er niet meer zo warm van. Afgelopen 5 jaar zovaak ongewenst gezien omdat ze er altijd zijn. Is het een mooie naam voor Bospop? Ja, maar niet echt de headliner publiekstrekker denk ik. Wel leuk als sub (plek van Kaiser Chiefs dit jaar zullen we maar zeggen).
Kings of Leon al gezien op het Bospop terrein dus die mogen ze skippen... Ik denk dat Tears of Fears kan worden doorgeschoven naar headliner bij deze namen. En ik zou ook Bryan Adams swappen met Robbie Williams.
En de Editors, Sja, ik wordt er niet meer zo warm van. Afgelopen 5 jaar zovaak ongewenst gezien omdat ze er altijd zijn. Is het een mooie naam voor Bospop? Ja, maar niet echt de headliner publiekstrekker denk ik. Wel leuk als sub (plek van Kaiser Chiefs dit jaar zullen we maar zeggen).
Moet ik wel zeggen dat Kings of Leon toen op het Bospop terrein een zeer leuke show gaf (zeker voor hun doen).
En Editors is denk ik een lastige: te groot voor subheadliner op Bospop (nu nog), maar inderdaad als headliner misschien weer aan de kleine kant.
Maar ik houd van de richting waarop hier wordt gedacht. Als dit de werkelijke namen worden, komt er weer een mooie editie aan.
Oeh, daar had ik nog niet aan gedacht maar leuke optie. Al twijfel ik of die de legacy/nostalgie hits hebben die goed aansluiten op de Bospop weide. Within Temptation van dit jaar heeft toch een stuk meer herkenning denk ik.
Gaan we niet aan ontkomen. Beetje half/half. Stond er nog maar een origineel lid in had ik het sowieso wel vet gevonden. Nu is het een soort coverband waar ik vreemd genoeg toch iets meer interesse in heb dan de coverbands die Bospop normaal boekt
Gaan we niet aan ontkomen. Beetje half/half. Stond er nog maar een origineel lid in had ik het sowieso wel vet gevonden. Nu is het een soort coverband waar ik vreemd genoeg toch iets meer interesse in heb dan de coverbands die Bospop normaal boekt