Pinkpop 2027

Of juist wel. Aangezien Korn ook headliner op graspop was en north headliner op pinkpop hetzelfde jaar. Zou zomaar kunnen
Correctie, Korn was ook North Stage Headliner op graspop, geen south stage.

en werchter boutique is toch een stuk moeilijker uit te verkopen, aangezien je bijna geen undercard of support hebt. geen combi bezoekers. op een festival als graspop ligt dit toch wel wat anders.

Of juist wel. Aangezien Korn ook headliner op graspop was en north headliner op pinkpop hetzelfde jaar. Zou zomaar kunnen
Je kunt een dag dragen op een dagfestival in Werchter moeilijk vergelijken met een cohead op een Graspop dag.
Graspop heeft per dag rond de 10k-15k dagtickets en Werchter Boutique iets van 60k?
sowieso zijn graspop headliners vaker geen headliner op majors

Evanescence als Noord headliner kan ook wel werken he? Of zouden die eerder een kleiner festival willen headlinen.
Zou denk ik wel passen op die positie en bij het publiek. Denk dat co-headliner op een groot festival of headlinen op een kleinere ze niet veel uitmaakt.

• Leuk
Waarderingen: thijssen2000
Zijn die nog zo groot ja?
lijkt wel weer een soort opleving te zijn ja, stonden afgelopen week nog in een uitverkochte ziggo dome. recensies lijken ook allemaal erg positief.
zie het wel werken als mainstage sub of north headliner.
ik zie zo snel ook geen ander Nederlands festival waar ze zouden kunnen staan.

• Leuk
Waarderingen: Oasiss en B0G5
lijkt wel weer een soort opleving te zijn ja, stonden afgelopen week nog in een uitverkochte ziggo dome. recensies lijken ook allemaal erg positief.
zie het wel werken als mainstage sub of north headliner.
ik zie zo snel ook geen ander Nederlands festival waar ze zouden kunnen staan.
Ah ja, klinkt wel logisch dan ja. Past in die zin ook wel goed op Pinkpop.

Zou denk ik wel passen op die positie en bij het publiek. Denk dat co-headliner op een groot festival of headlinen op een kleinere ze niet veel uitmaakt.
Ligt een beetje aan de ego van de band en status. In 2017 lagen de headliners van Pinkpop al vast en koos om die reden Radiohead voor Best Kept Secret. De band krijgt financieel hetzelfde betaald maar zo'n headliner spot ziet er op de poster wel wat stoerder uit natuurlijk.. Evanascence past prima op het noord podium als afsluiter idd.

Ligt een beetje aan de ego van de band en status. In 2017 lagen de headliners van Pinkpop al vast en koos om die reden Radiohead voor Best Kept Secret. De band krijgt financieel hetzelfde betaald maar zo'n headliner spot ziet er op de poster wel wat stoerder uit natuurlijk
Ik durf toch wel met enige zekerheid te zeggen dat Radiohead te veel vraagt voor spot als niet headliner op Pinkpop.

• Leuk
Waarderingen: Timmetje
Dropkick Murphy's kunnen we doorstrepen, gaan naar Jera
Die had ik toch al afgeschreven, ook zij staan op Southside en Hurricane.

Beide festivals zitten in hetzelfde weekend als Pinkpop, ik denk dus dat je hun hele Line-up wel schrappen als kanshebbers.

🥵Edit: Hoewel er altijd een aantal zijn die alle drie doen.

Laatst bewerkt:

Users who are viewing this thread