Pinkpop 2027

Overigens nog een naam in de categorie “jaartje te laat”, iets waar Pinkpop niet vies van is: Joey Valence & Brae. Al kan het ook zijn dat ze eens niet de oversteek maken naar de EU na 2 zomers wel. Zou alleszins waanzinnige Tentafsluiter zijn

Aha dat was het! Volg zoveel topics van nabij dat ik op den duur niet meer weet wie voor waar uitgesloten is. Dan maar Lola Young als sub Zuid? Al vind ik het stil rond haar, ondanks de nieuwe single dit jaar
Lola Young heeft vooral in de Verenigde Staten opgetreden dit jaar. Daarom verwacht ik ze volgend jaar op de Europese festivals maar niet als headliner.

Even iets anders, waar is Dennis eigenlijk? Al lang niets meer gehoord van hem, en hij is ook allang niet meer online geweest. Hopelijk dat alles goed gaat met hem!!
De afgelopen edities ontwaakte Dennis volgens mij wel vaker kort voordat de geruchtenmolen concreter werd.

Als Raye Werchter Boutique kan headlinen dan moet ze dat ook kunnen op PinkPop denk ik. Ik weet niet in hoeverre PinkPop dan nog moet / kan wachten met hun namen want de echte fans van Raye kopen anders misschien tickets van Boutique? Alhoewel ik Raye dat ook niet zomaar zie uitverkopen maar de echte populariteit van Raye kan ik moeilijk inschatten. Ik verwachtte bijvoorbeeld ook niet dat een artiest als Bad Bunny het Koning Boudewijnstadium kan uitverkopen maar het gebeurde wel.

• Leuk
Waarderingen: thijssen2000
Als Raye Werchter Boutique kan headlinen dan moet ze dat ook kunnen op PinkPop denk ik. Ik weet niet in hoeverre PinkPop dan nog moet / kan wachten met hun namen want de echte fans van Raye kopen anders misschien tickets van Boutique? Alhoewel ik Raye dat ook niet zomaar zie uitverkopen maar de echte populariteit van Raye kan ik moeilijk inschatten. Ik verwachtte bijvoorbeeld ook niet dat een artiest als Bad Bunny het Koning Boudewijnstadium kan uitverkopen maar het gebeurde wel.
Goh is Raye zo'n kaartenschuiver? Sterke naam om als festival te hebben, quasi een must-have, maar minder dan toch een Linkin Park destijds bv?

Goh is Raye zo'n kaartenschuiver? Sterke naam om als festival te hebben, quasi een must-have, maar minder dan toch een Linkin Park destijds bv?
Natuurlijk niet. Nothing But Thieves en Raye aan de bovenkant is het perfecte pinkpoprecept voor een ruimschoots niet-uitverkochte dag.

Dat is eigenlijk mijn punt hé. Ik weet niet of Raye kaarten verschuift. Ik zou er geen ticket voor kopen maar als ze op PinkPop komt ga ik zeker wel kijken
Vullen beide gewoon twee keer de Ziggo Dome; toch wel een upgrade van 21 Pilots/Zara Larsson.
Ik hoor wel liever 21 Pilots dan Raye maar vind Zara Larsson maar niks qua muziek dus als je de combi telt zou het inderdaad wel een upgrade kunnen zijn.

Dat is eigenlijk mijn punt hé. Ik weet niet of Raye kaarten verschuift. Ik zou er geen ticket voor kopen maar als ze op PinkPop komt ga ik zeker wel kijken

Ik hoor wel liever 21 Pilots dan Raye maar vind Zara Larsson maar niks qua muziek dus als je de combi telt zou het inderdaad wel een upgrade kunnen zijn.
Ja, ik weet het ook niet hoor. Pinkpop blijft vaak toch "een geval apart", bedoel ik niet negatief, maar vaak werken dingen op Pinkpop toch anders.

Daarbij moet ook worden opgemerkt dat NBT volgend jaar (weer) ook in de Ziggo staat, en Raye dit jaar. Al is Raye dan wel weer anderhalf jaar geleden ten tijde van Pinkpop 2027.

Ik blijf toch bij dat ik het beker zie werken op DTRH

• Leuk
Waarderingen: Timmetje en Bob105
Ik vind raye persoonlijk niks. Snap wel dat mensen haar goed vinden, want de muziek is technisch goed, maar voor een headliner mis ik wat van het ... show element?
idd meer DRTH headliner dan pinkpop.

Werchter Boutique gaat in de verkoop vanaf vrijdag 2 oktober. Gaat Pinkpop deze week nog iets doen?

(Je mag toch hopen dat ze dit jaar niet weer zo lang wachten met het droppen van namen, terwijl de buren die allang bekend hebben gemaakt.)

Users who are viewing this thread