Pinkpop 2027

Zelfde als Editors. Perfecte sub, om de 2 jaar. Ga je niks mis mee doen.
Precies. Gezien de posities op de andere Europese festivals zullen ze niet de hoofdprijs kunnen vragen, maar in Nederland verschuiven ze wel veel kaartjes. Dan snap ik dat je ze als festival elke 2-3 jaar boekt.

NBT moet gewoon eens als headliner neergezet worden. Nieuwe album is best oke, ze hebben inmiddels zo 5(?) albums erop zitten, dus ze kunnen zeker 1.5-2u vullen.

Wat moeten ze nog meer doen om wel headliner te worden? misschien enkel de productie wat omhoog schroeven (staan niet echt bekend om shows a la coldplay rammstein twentyonepilots) en dat hoeft in zekere zin ook niet helemaal, maar iets meer productie zou voor mij de laatste prik zijn om ze als headliner neer te zetten

• Leuk
Waarderingen: brutus257
NBT moet gewoon eens als headliner neergezet worden. Nieuwe album is best oke, ze hebben inmiddels zo 5(?) albums erop zitten, dus ze kunnen zeker 1.5-2u vullen.

Wat moeten ze nog meer doen om wel headliner te worden? misschien enkel de productie wat omhoog schroeven (staan niet echt bekend om shows a la coldplay rammstein twentyonepilots) en dat hoeft in zekere zin ook niet helemaal, maar iets meer productie zou voor mij de laatste prik zijn om ze als headliner neer te zetten
Als ze een paar jaar wegblijven van alle Europese festivals zoubal een goed begin zijn. Als ze dan nog ezns een hit kunnen scoren en met een goed dagprogramma zoubhetvdan wel kunnen. Maar zeker niet in 2027 noch 2028 (te vroeg na hun vele optredens).

Als Pinkpop er wat door wil komen moeten ze vooral NBT niet als headliner programmeren. Je kan ze krijgen als 1 van de groten. Waarom meer?

Als Pinkpop er wat door wil komen moeten ze vooral NBT niet als headliner programmeren. Je kan ze krijgen als 1 van de groten. Waarom meer?
Ik ga voor een dag met Sam Fender als headliner en NBT als Noord head!
Ben alleen benieuwd hoe ik bij beiden vooraan kan belanden :)

English Teacher, Corella, Mary in the Junkyard, Swim School en Fright Years erbij en we hebben een mooi Uk dagje!

Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: brutus257

Users who are viewing this thread