Pinkpop 2027

Ja past wel in t rijtje van benson boone - sombr - alex warren

2/3 binnenhalen als noordafsluiter en je subs staan op orde

De tour van Alex Warren in de UK begint op 21 juni. En op 11 juni in Kopenhagen. Mogelijk op de vrijdag dan op PP? Als hij zaterdag op PP zou staan zou hij al 4 dagen na mekaar moeten spelen en van zaterdag op zondag dan ook nog de oversteek moeten doen. Dat zie ik dan ook niet gebeuren.

Noteer Alex Warren maar al zeker?
Zie nu dit voorbij komen, maakt het wel iets minder aannemelijk. In theorie kan vrijdag en zaterdag natuurlijk.
1790338199001.png

• Confetti
Waarderingen: elo
Ik las zojuist de recensie van OOR over Stray Dog's van NBT.
"... kwam de band al door de headlinerkeuring op Pinkpop en Down The Rabbit Hole."
Is de kogel door de kerk en praat👂zijn mond voorbij.

Of wordt er ons een oor aangenaaid.

"... kwam de band al door de headlinerkeuring op Pinkpop en Down The Rabbit Hole."

Die weten ook niks, die noord-spot voelde voor de band ook als headlinen. Houden zo, zeker na die slappe plaat.

Ik vind het nog steeds een heerlijke band, maar het nieuwe album vind ik dan (na twee keer luisteren) weer dertien in een dozijn. zoals al vaker gezegd als ze NBT op een headliner spot plaatsen, moet er wel een heel goede sub plus overig programma staan.

Users who are viewing this thread