Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
De tour van Alex Warren in de UK begint op 21 juni. En op 11 juni in Kopenhagen. Mogelijk op de vrijdag dan op PP? Als hij zaterdag op PP zou staan zou hij al 4 dagen na mekaar moeten spelen en van zaterdag op zondag dan ook nog de oversteek moeten doen. Dat zie ik dan ook niet gebeuren.
Vrijdag lijkt mij goed mogelijk minder krap als The Cure die zaterdag pinkpop deed en zondag Isle of wight of teddy swims die ook dag er na direct op Isle of wight stond
Sombr mag van mij wel doorkomen, maar vrees ook voor de rest. Ook dit jaar gaan we weer kritisch naar de line ups kijken en kiezen daarop onze festivals uit. Pinkpop is absoluut nog geen zekerheid voor ons, dus laat ze maar met veel moois komen!
Ik las zojuist de recensie van OOR over Stray Dog's van NBT.
"... kwam de band al door de headlinerkeuring op Pinkpop en Down The Rabbit Hole."
Is de kogel door de kerk en praatzijn mond voorbij.
"... kwam de band al door de headlinerkeuring op Pinkpop en Down The Rabbit Hole."
Ik vind het nog steeds een heerlijke band, maar het nieuwe album vind ik dan (na twee keer luisteren) weer dertien in een dozijn. zoals al vaker gezegd als ze NBT op een headliner spot plaatsen, moet er wel een heel goede sub plus overig programma staan.