Pinkpop 2027

Die had ik toch al afgeschreven, ook zij staan op Southside en Hurricane.

Beide festivals zitten in hetzelfde weekend als Pinkpop, ik denk dus dat je hun hele Line-up wel schrappen als kanshebbers.
Waarom? Pinkpop en die twee duitse festivals is toch juist goed te combineren?

Niet de hele lineup doorgespit maar als je alleen al naar hun headliners van dit jaar kijkt had Pinkpop daar al twee van (21 pilots en Yungblud)

Die had ik toch al afgeschreven, ook zij staan op Southside en Hurricane.

Beide festivals zitten in hetzelfde weekend als Pinkpop, ik denk dus dat je hun hele Line-up wel schrappen als kanshebbers.
Muse blijft een optie, één dag van dat weekend nog beschikbaar en in de buurt.

Waarom? Pinkpop en die twee duitse festivals is toch juist goed te combineren?

Niet de hele lineup doorgespit maar als je alleen al naar hun headliners van dit jaar kijkt had Pinkpop daar al twee van (21 pilots en Yungblud)
Jaaaaahhh 🤪 ik ben helemaal aan het raaskalen en zit volledig naast de plank te🔨🔨 meppen. Dit jaar waren het er maar liefst 8 die de oversteek maakten.

Laatst bewerkt:
  • Leuk
  • Haha
Waarderingen: thijssen2000 en B0G5
Lijkt me wel erg mager voor een North Head. Stonden vorige keer rond 18 uur op de main, zou niet weten waarom ze dan nu ineens flink hoger zouden staan.
2015 ook head op north of toen nog 3fm stage. Blijft een van de beste shows die ik van hun gezien heb. Veld stond toen ook rammetje vol.

Off topic maar ik wilde het toch even vermelden. Clouseau verkoopt direct 2 keer het Koning Boudewijnstadion uit. Denk 60 000 tickets per show. Waarom hebben zij nog nooit op PP gestaan (denk het toch niet). Er zijn heel weinig artiesten die dat klaar krijgen nochtans.

• Leuk
Waarderingen: thijssen2000
Off topic maar ik wilde het toch even vermelden. Clouseau verkoopt direct 2 keer het Koning Boudewijnstadion uit. Denk 60 000 tickets per show. Waarom hebben zij nog nooit op PP gestaan (denk het toch niet). Er zijn heel weinig artiesten die dat klaar krijgen nochtans.
Laat die maar in de Muziekgieterij achter of wil je 60.000 Vlamingen op Landgraaf? Mij niet inbegrepen, welteverstaan.

Isle of Wight zou Kings of Leon en Robbie Williams op zeker als headliner hebben zo wordt bevestigd op efestivals. De laatste headliner wordt nog niet prijs gegeven. Het festival start net voor Pinkpop met de laatste dag als overlap.

Users who are viewing this thread