Pinkpop 2027

Isle of Wight zou Kings of Leon en Robbie Williams op zeker als headliner hebben zo wordt bevestigd op efestivals. De laatste headliner wordt nog niet prijs gegeven. Het festival start net voor Pinkpop met de laatste dag als overlap.
KoL is toch geen headliner meer voor Pinkpop, of net zoals bij NBT met een heel goed programma daarnaast.

Isle of Wight zou Kings of Leon en Robbie Williams op zeker als headliner hebben zo wordt bevestigd op efestivals. De laatste headliner wordt nog niet prijs gegeven. Het festival start net voor Pinkpop met de laatste dag als overlap.
Spijtig maar zou wel een typische Pinkpop boeking zijn, toch? Kans lijkt me vrij groot.

• Leuk
Waarderingen: JamesMurphy2026
Nee klopt zou als sub zijn dan.
Weet ik niet hoor. Als je Calvin Harris ook neerzet als headliner (ook al was dat waarschijnlijk een noodgreep).
Ik zie het wel gebeuren kol als headliner met nbt als sub.

Het is volgens mij 2022 dat ze voor het laatst ik NL stonden.
Het zal zeker geen run op tickets geven, maar met een goed dagprogramma erbij zie ik dit zomaar gebeuren.

KoL is toch geen headliner meer voor Pinkpop, of net zoals bij NBT met een heel goed programma daarnaast.
Het is alweer een flinke poos geleden dat Pinkpop aandeden..
En zou ze ook graag weer een keer zien, goeie sub ervoor!
Geldt overigens ook voor de Killers die hier ook al aardig naar beneden wordt gesproken (was in 2013 toch echt genieten).

• Leuk
Waarderingen: Maria
Overigens ben ik het wel met de meeste eens dat NBT moet uitkijken dat het niet in de editors hoek beland, als ze een headline status willen behalen.

Editors heeft dat natuurlijk wel aan zich, prima band maar wordt zo vaak geboekt maar nooit voor de hoogste spot (op pinkpop)

Dat mensen nog KOL als mogelijke headliner opwerpen….
Headliner op Bospop zou kunnen, al wordt er veel doorheen gekletst tot de grote hit die ook nog verkeerd, maar wel gezellig, wordt meegezongen en gesprongen.
Noord afsluiter op Pinkpop zou wel mooi zijn.

Ik zie hier echt wel de kwaliteit van, maar dit vind ik zo saai. Soort Jamie Cullum/ Michael Buble vibes. Niet mijn kopje thee. Of dit een heel veld mee gaat krijgen vraag ik mij echt af.
Kan me best voorstellen dat je dat denkt en ik weet ook niet of het op PP net zo aan zal slaan als op Werchter. Daar ging het er in ieder geval wel enorm goed in. RAYE brengt ook wel echt een afwisselende set, met ook een blokje dancehits uit het begin van haar carrière. Die kent iedereen wel zo'n beetje, al weet ik niet zeker of ze die nummers in de toekomst allemaal blijft doen.

Kan me best voorstellen dat je dat denkt en ik weet ook niet of het op PP net zo aan zal slaan als op Werchter. Daar ging het er in ieder geval wel enorm goed in. RAYE brengt ook wel echt een afwisselende set, met ook een blokje dancehits uit het begin van haar carrière. Die kent iedereen wel zo'n beetje, al weet ik niet zeker of ze die nummers in de toekomst allemaal blijft doen.
Zij zit ook helemaal.buiten mijn bubbel. Maybe staat t veld vol met 20jarigen.

• Leuk
Waarderingen: JP5
Ik snap echt niet dat een groot festival nog met Robbie aan komt zetten. De eerste keer rondje festivals was oke, vanwege de nostalgie.
De 2e keer was al niet meer te doen (Hij was meer aan het praten dan zingen).

In de tussentijd ook niks nieuws meer gedaan dus een derde keer met min of meer dezelfde set hoeft wat mij betreft echt niet.

Ik snap echt niet dat een groot festival nog met Robbie aan komt zetten. De eerste keer rondje festivals was oke, vanwege de nostalgie.
De 2e keer was al niet meer te doen (Hij was meer aan het praten dan zingen).

In de tussentijd ook niks nieuws meer gedaan dus een derde keer met min of meer dezelfde set hoeft wat mij betreft echt niet.
Heeft wel een nieuw album gedropt dit jaar (of vorig jaar). Geen idee wat hij daarvan speelt, maar hij doet niet niks nieuws.

Ben benieuwd of voor U2 Pinkpop onder categorie valt: lange tijd niet geweest:
IMG_2073.jpeg

Hun optreden was in 1981 en waren nog niet erg bekend bij het grote publiek en hun gage was een paar duizend guldens.Denk dat ze anno'26 niet meer te betalen zijn voor een festival. Hoogstens een los concert maar dat zie ik niet gebeuren op Megaland.

Users who are viewing this thread