Graspop Metal Meeting 2027

Download is bij uitstek het festival waar voor iedere editie de headliners vantevoren uitlekken en wat eigenlijk altijd blijkt te kloppen

Die had vorig jaar op wacken een ontzettend strak optreden! Mag van mij ook wel afsluiten, beste optreden van die week!
Ah dat belooft wat. Zie de laatste keer wel meer positieve reacties voorbij komen over hun shows idd. De ene keer dat ik ze zag op graspop was het het slechtste optreden van het weekend 😅

I Prevail kan ook nog wel eens hoog eindigen. Stijf uitverkochte AB en 1000+ zoekenden op Ticketswap...

Dus wie weet:

DO: Blink - Simple Plan - Billy Talent
VR: The Prodigy - Parkway Drive - I Prevail
ZA: Evanscence - Falling In Reverse - Motionless in White
Zo: Faith No More - Smashing Pumpkins

I Prevail kan ook nog wel eens hoog eindigen. Stijf uitverkochte AB en 1000+ zoekenden op Ticketswap...

Dus wie weet:

DO: Blink - Simple Plan - Billy Talent
VR: The Prodigy - Parkway Drive - I Prevail
ZA: Evanscence - Falling In Reverse - Motionless in White
Zo: Faith No More - Smashing Pumpkins
De kans is best aanwezig dat ze een band die je eerder op RW verwacht eens Graspop laten headlinen

Maar direct 4/8 lijkt me wel erg overdreven

De kans is best aanwezig dat ze een band die je eerder op RW verwacht eens Graspop laten headlinen

Maar direct 4/8 lijkt me wel erg overdreven

We moesten ons schrap zetten voor het onverwachte begreep ik van Jimmy zijn uitleg. Ik zou er niet van verschieten in ieder geval.

Inmiddels wordt Mötley Crüe in elk lijstje genegeerd :LOL:
Ja ik negeer ze bewust na dat ene artikel en ga er vanuit dat het een exclusieve fly in show wordt in Oslo. Feit is ook dat ze nog nergens anders zijn aangekondigd. Wie weet hebben Tommy Lee en Pamela Anderson (of zijn huidige vrouw bedoel ik eigenlijk) een vakantieke geboekt in Oslo en willen ze dat bekostigen met deze show. Of Nikki Sixx of whoever

• Haha
Waarderingen: Loek123
mijn gokje is

Donderdag Blink 182 - Turnstile
Vrijdag Dropkick Murphys - Evanescence
Zaterdag Parkway drive - Lorna shore - Motionless in White
Zondag Judas priest - Faith no more
Dat een punk headliner mogelijk is hebben we dit jaar gezien, maar 3 van de 8 (nog even afgezien van de 3 core namen)..?? 🧐
Ik bedoel, 't is geen Jera of Groezrock? 😉

Of krijgen we straks misschien wel:

Donderdag: Blink 182 - Turnstile
Vrijdag: Dropkick Murphys - Simple Plan
Zaterdag: Die Toten Hosen - Bad Religion
Zondag: Die Ärzte - Billy Talent
😅

Users who are viewing this thread