Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Die info komt van eFestivals, waar effectief Britse insiders zitten. Is zelden dat de headliners daar nog niet bekend zijn voor de officiele aankondiging.
Hii, vrij nieuw hier!
Maar ik zie velen Blink-182 vermelden, passen die wel op Graspop?
Zie die dan eerder op Werchter staan nee?
Al zou'k heel blij zijn als ze op gmm staan
Die info komt van eFestivals, waar effectief Britse insiders zitten. Is zelden dat de headliners daar nog niet bekend zijn voor de officiele aankondiging.
Ah dat belooft wat. Zie de laatste keer wel meer positieve reacties voorbij komen over hun shows idd. De ene keer dat ik ze zag op graspop was het het slechtste optreden van het weekend
I Prevail kan ook nog wel eens hoog eindigen. Stijf uitverkochte AB en 1000+ zoekenden op Ticketswap...
Dus wie weet:
DO: Blink - Simple Plan - Billy Talent
VR: The Prodigy - Parkway Drive - I Prevail
ZA: Evanscence - Falling In Reverse - Motionless in White
Zo: Faith No More - Smashing Pumpkins
I Prevail kan ook nog wel eens hoog eindigen. Stijf uitverkochte AB en 1000+ zoekenden op Ticketswap...
Dus wie weet:
DO: Blink - Simple Plan - Billy Talent
VR: The Prodigy - Parkway Drive - I Prevail
ZA: Evanscence - Falling In Reverse - Motionless in White
Zo: Faith No More - Smashing Pumpkins
ik zal er niet wakker van liggen als graspop judas priest, motley crue, scorpions etc allemaal links laat liggen maar het zou wel heel onverwacht zijn in ieder geval
Ja ik negeer ze bewust na dat ene artikel en ga er vanuit dat het een exclusieve fly in show wordt in Oslo. Feit is ook dat ze nog nergens anders zijn aangekondigd. Wie weet hebben Tommy Lee en Pamela Anderson (of zijn huidige vrouw bedoel ik eigenlijk) een vakantieke geboekt in Oslo en willen ze dat bekostigen met deze show. Of Nikki Sixx of whoever
Dat een punk headliner mogelijk is hebben we dit jaar gezien, maar 3 van de 8 (nog even afgezien van de 3 core namen)..??
Ik bedoel, 't is geen Jera of Groezrock?
Of krijgen we straks misschien wel:
Donderdag: Blink 182 - Turnstile
Vrijdag: Dropkick Murphys - Simple Plan
Zaterdag: Die Toten Hosen - Bad Religion
Zondag: Die Ärzte - Billy Talent