Graspop Metal Meeting 2027

Alleen maar positief. Dat is wat we hier op het forum ook graag willen. Nieuwe headliners een kans geven! (Maar de keyboardwarriors op de social media zullen dan wel los gaan)
Zeker enkel daar? Ik spot hier ook altijd wel wat gemekker 😅.
Die 8 afsluiters zijn een valkuil voor verwachtingen.

• Leuk
Waarderingen: MetalLimbo
Amon Amarth, Lorna Shore, Motionless in white zijn hier allemaal wel geopperd als potentieel headliners voor komend jaar als dat helpt
Bedoelde eerder genegeerd (in de zin: we hebben er geen zin in maar het gaat toch gebeuren).
Dit lijken me verder wel binnenkoppers (maar niet allemaal als headliner).

Lijkt dus dat we moeten denken wat in de subsloten past en dat op headline moeten denken

Dat zou dus dus idd kunnen zijn
FIR
Amon amarth
In flames
Drop kick
Turnstile
Bruce solo

Oei oei. Dat klinkt niet goed. Subiet zijn het nog Beartooth, Kreator, I Prevail en The Amity Affliction ofzo.

Mijn verwachtingen zijn nu enorm laag. I prevail zou nog wel cool zijn though en over Kreator hoorde mij absoluut niet klagen.

• Haha
Waarderingen: Loek123
mijn gokje is

Donderdag Blink 182 - Turnstile
Vrijdag Dropkick Murphys - Evanescence
Zaterdag Parkway drive - Lorna shore - Motionless in White
Zondag Judas priest - Faith no more

• Geweldig
Waarderingen: chapolito
Oei oei. Dat klinkt niet goed. Subiet zijn het nog Beartooth, Kreator, I Prevail en The Amity Affliction ofzo.

Mijn verwachtingen zijn nu enorm laag. I prevail zou nog wel cool zijn though en over Kreator hoorde mij absoluut niet klagen.
Beartooth, I prevail en The Amity Affliction gaan zeker niet als headliner staan! no worries, en Kreator blijft de ideale marquee head

oei oei, daar zou ik toch niet zo content mee zijn.
Mogelijk zijn er nog wat headliners niet aangekondigd maar dat is waar ik mee op de proppen kom als je ziet wat er allemaal rond graspop aangekondigd wordt. Van de overvloed aan headliners waar een maand geleden over gesproken werd blijkt dus opnieuw niet veel van te kloppen.

Users who are viewing this thread