Graspop Metal Meeting 2027

Ja ik negeer ze bewust na dat ene artikel en ga er vanuit dat het een exclusieve fly in show wordt in Oslo. Feit is ook dat ze nog nergens anders zijn aangekondigd. Wie weet hebben Tommy Lee en Pamela Anderson (of zijn huidige vrouw bedoel ik eigenlijk) een vakantieke geboekt in Oslo en willen ze dat bekostigen met deze show. Of Nikki Sixx of whoever

Maar dat artikel sloeg nergens op haha. Ze hebben van een tweet "We hebben momenteel geen plannen en genieten nu van onze familie" gemaakt "Mötley Crue heeft gezegd dat 2027 een rustjaar is om bij familie te zijn"...

PWD en FNM waren geen main 1 headliner, en evanescence was dan toch subheadliner geworden in 2017.
Ik denk als PWD en FNM plots main 1 headliner worden dat er wel wat klagers zullen zijn.
De 2 laatste bands op de dag zijn gewoon headliner. Ik zie dat verschil niet zo tussen North en South

• Leuk
Waarderingen: Jimmeh07
Ice nine kills zouden ze ook als headliner/afsluiter kunnen zetten. Gave show laat in de avond, en spelen ook retestrak. Headliner hoeft niet altijd hits of veel streams te hebben. Goede show en goed spelen is ook goed

• Leuk
Waarderingen: Piebe71
Ice nine kills zouden ze ook als headliner/afsluiter kunnen zetten. Gave show laat in de avond, en spelen ook retestrak. Headliner hoeft niet altijd hits of veel streams te hebben. Goede show en goed spelen is ook goed
Het lijkt me niet dat zulke absolute noodgrepen (a la Knocked Loose) bij de eerste aankondigingen zullen zitten

Naar de toekomst toe zou dat wel kunnen! Maar niet dit jaar natuurlijk. (Tenzij als plan F a la knocked loose)

Zou niet eerste keer zijn dat Hellfest iets heel exclusief haalt en dan jaar erna normale tour van die act
Als er werkelijk waar geen meerdere dikke vissen rond zwemmen wat ze neer kunnen zetten. Dan trekt hellfest de exclusieve portemonnee voor Slayer of system of a down.

Ik zie Slayer wel een keer hier festivals doen. Ze staan inmiddels jaarlijks meerdere keren op Amerikaanse festivals, dus dat kan hier ook.. Inmiddels ook Zuid Amerika

Ik zie Slayer wel een keer hier festivals doen. Ze staan inmiddels jaarlijks meerdere keren op Amerikaanse festivals, dus dat kan hier ook.. Inmiddels ook Zuid Amerika
Mja, dat wil ik best allemaal geloven, maar daar kopen we nu natuurlijk niets voor.. 😉
We willen ijskoude, staalharde feiten! 😛

Animated GIF

Users who are viewing this thread