UK Glastonbury 2027

Gezien het gat in het tourschema van Tame Impala, lijkt het me dat we die voor Glastonbury ook op kunnen schrijven.

Ik voel nu al de kriebels voor de vvk eind dit jaar..
Ik heb eens een blik geworpen op onze jaarplanning. Woensdags is mijn vrije dag, vrijdags heb ik de schoolverlaters maar die zijn die dagen op kamp. Dus alleen de lessen van donderdag op 2 woensdagen ervoor alvast geven dan is alles in kannen en kruiken.

Volgend jaar moet het worden!!!

200.gif

Als groot fan zou de lange versie van Let it happen op de Pyramid wel een droom zijn!

I am curious where they are putting it? Pyramid head?
Pyramid Sub or Other Head

Although I do think their popularity has grown quite a lot in the U.K as they’re Onto 3 o2 arenas however not 1 date has sold out with tickets available in every block.

Ik zie hier juist de perfecte Other head in. Daar heb je net de wat alternatievere namen.

Gaat dat veld niet veel te klein zijn? Was bij Snow Patrol al zo.... zal bij Tame Impala dan wel echt uit zn voegen barsten.
Hangt ervan af tegenover wie ze het zetten natuurlijk. Staat Harry Styles dan op de main, dan heb je een heel ander verhaal.

• Leuk
Waarderingen: Joslittel
Hangt ervan af tegenover wie ze het zetten natuurlijk. Staat Harry Styles dan op de main, dan heb je een heel ander verhaal.
Ja exact dat. Snow Patrol stond ook niet als afsluiter he, ergens in de namiddag. Tegenover een stevige headliner gaat dat prima kunnen natuurlijk.

Tame Impala sloot in 2019 de Other af. Inmiddels dat misschien ontgroeid? Daarmee niet zeggend dat ze dan nu per definitie de Pyramid afsluiten, maar zie ze ook niet als voorlaatste daar spelen.

Vind het ook wat lastig Tame Impala te beoordelen zonder fanboybril

Gezien het gat in het tourschema van Tame Impala, lijkt het me dat we die voor Glastonbury ook op kunnen schrijven.
Of ze gaan gewoon gezellig een weekendje Glastonbury doen. Dat zie je wel vaker bij artiesten die toeren in Europa rond Glastonbury! Of een secret setje. Of een dj setje zoals 3 jaar terug. Of headlinen. Of helemaal niks!

• Haha
  • Leuk
Waarderingen: Dante en Timmetje
Of ze gaan gewoon gezellig een weekendje Glastonbury doen. Dat zie je wel vaker bij artiesten die toeren in Europa rond Glastonbury! Of een secret setje. Of een dj setje zoals 3 jaar terug. Of headlinen. Of helemaal niks!
En alsnog zou Glasto het voor elkaar krijgen ze nog in een andere hoedanigheid te strikken die wij niet kunnen voorspellen ;).

• Geweldig
Waarderingen: pigital
Glasto lijkt me uitgesloten. 2 Slane data in hetzelfde weekend en al die UK data kort erna. Als ze op Glasto stonden zouden ze geen andere UK data errond doen.
Fontaines out door die 2e show op Slane denk ik?
Ik denk idd geen Fontaines op Glasto. Die andere data in de UK maak ik me niet heel druk om. Olivia Rodrigo stond ook op BTS vorig jaar toen ze ook headliner Glasto was. Maar 2x in het Glasto weekend in Ierland, nee dat wordt hem niet.

• Leuk
Waarderingen: Joslittel

Users who are viewing this thread