Rock Werchter 2027

• Onderwerp starter Onderwerp starter Chiel
  • Startdatum Startdatum
Oasis is wel wat meer dan een hype natuurlijk. Stonden echt wel goed te spelen in uk. Zonde dat ook zij belgië overslaan
De hype was er door de terugkeer (en dat ze dan fantastische concerten spelen mocht wel zeker) en is zo blijven duren. maar vijftien jaar daarvoor was er allesbehalve zo'n fuzz rond Oasis en solo was het ook maar zus en zo. Leuk voor namiddag of vooravondspot op onze festivals, maar ook niet meer.

Marketinggewijs hebben ze het gewoon heel goed gedaan.

En dat is hier ook niet de discussie. Het is een voorbeeld ook waarom Blink nu plots hogere posities kan eisen. Door nostalgie, beetje hype, het momentum, enz. En dat geldt wel voor meer bands. Het is natuurlijk een gave dat het hen lukt. Veel andere bands dromen ervan om zo terug te keren.

• Thinking
Waarderingen: festirock
Zou Lynyrd Skynyrd nog een optie zijn voor Werchter? Zie ze eerder naar Bospop gaan maar zou t wel lache vinden om die eens live mee te pakken.
Zie die eerder op Rock Zottegem of Werchter Classic terecht komen. Staan trouwens tijdens Rock Werchter al 2 dagen in Oostenrijk.

maar dan wel met blazers/orkest graag :ROFLMAO:
Patrick Star Dancing GIF by SpongeBob SquarePants

• On fire
Waarderingen: Koekdoos
Nou, twee van de drie keer dat ik haar eerder gezien en toen had ze alleen een simpele band bij haar
Met orkest bedoel ik geen groot symfonisch orkest maar wat background zangeressen, blazers, drummer(s) en gitaren. Op RW 2025 tel ik meer dan 10 mensen in haar begeleidingsband. Dus dat lijkt me geen simpele band meer:).

• Leuk
Waarderingen: phil

Users who are viewing this thread