Rock Werchter 2027

• Onderwerp starter Onderwerp starter Chiel
  • Startdatum Startdatum
Ik lees een aantal keer Placebo voor de Barn. Maar ze verkopen vrij goed hun Sportpaleis. Main stage plekje voorzien? Sub of 3e laatste?
Een plekje op Tw classic kan ook altijd natuurlijk.
Ik denk dat je die idd niet in de Barn weggezet krijgt, hoe legendarisch dat ook zou zijn. Net als FNM voor mij een sterke 3e laatste naam, of een kleinere sub.

• Leuk
Waarderingen: Joslittel
Robbie Williams uitverkocht op drie juli en nu nieuw concert Silverstone UK op een juli. Zal of niet in Belgie touren mi of evt een Werchter classic headlinen. Maar de minieme kans dat hij te zien was op RW is hiermee ook volledig verdwenen.

Verschil is wel dat Franz Ferdinand nog relatief relevant is en nog degelijke platen maakt, en Kaiser Chiefs vergane glorie is die al 20 jaar op Ruby Ruby Ruby teert. Dat soort has been acts heeft zelfs als nostalgische opvulling geen waarde meer op een major als Werchter.
Het zijn nochtans voor zulke bands dat 80% van het volk naar Werchter komt😅

Geen hogere wiskunde, maar het zou zomaar kunnen zijn dat over 5 dagen de radiostilte van Pearl Jam verbroken wordt. (Sowieso vanwege denog onbekende drummer)
De 27e hebben ze het Ohana festival staan, en daar zal vast wel iemand achter de drums zitten. Mijn insziens (lees; hoop); de drummer wordt bekend, ze spelen hun set en vervolgens knalt er een tour uit waarbij ze ook tijdens de 4-daagse Werchter neerstrijken.

• Leuk
  • Pray
Waarderingen: phil, PJ en festirock
Verschil is wel dat Franz Ferdinand nog relatief relevant is en nog degelijke platen maakt, en Kaiser Chiefs vergane glorie is die al 20 jaar op Ruby Ruby Ruby teert. Dat soort has been acts heeft zelfs als nostalgische opvulling geen waarde meer op een major als Werchter.
Maar zorgt wel voor sfeer, en.. toch wel meer songs dan Ruby hoor. Ideaal voor een namiddagspotje

Like a good Brit 😜

I always feel like I fill it in too alternative for Werchter (can a man hope for a King Gizz set in the Barn!?)
Ik denk dat King Gizz net een zekerheidje is als ze in de buurt zijn. Maar daar knelt het schoentje: die zijn sinds 2015 niet meer in Europa geweest tijdens het Werchterweekend.

• Leuk
Waarderingen: RubenFrusciante
1790064720558.jpeg

Ik wil Mötley Crüe tegelijk wel en niet zien. Nog nooit live gezien, ik wil weten of het echt zo slecht is maar ik wil ook niet volledig teleurgesteld worden.

Denk echt dat Werchter ermee gaat lopen hoor, tenzij ze voor een onverklaarbare reden niet beschikbaar zouden zijn.
Dacht het eerst ook, maar ze verschijnen toch wel op de hardere festivals vooralsnog, en precies de weekenden rondom GMM. Ze hadden bijvoorbeeld ook al aangekondigd kunnen worden voor een Open'r of NOS Alive...

Dacht het eerst ook, maar ze verschijnen toch wel op de hardere festivals vooralsnog, en precies de weekenden rondom GMM. Ze hadden bijvoorbeeld ook al aangekondigd kunnen worden voor een Open'r of NOS Alive...
Gho Open'r kan nog hé. NOS ligt misschien voor deze tour te veel uit richting? Zullen het zien. Mogen ook zeker headlinen op Graspop, maar vorige keer bleek het ook al niet zo'n overweldigende publiekstrekker daar. Fantastische show wel.

Users who are viewing this thread