Rock Werchter 2027

• Onderwerp starter Onderwerp starter Chiel
  • Startdatum Startdatum
Gho Open'r kan nog hé. NOS ligt misschien voor deze tour te veel uit richting? Zullen het zien. Mogen ook zeker headlinen op Graspop, maar vorige keer bleek het ook al niet zo'n overweldigende publiekstrekker daar. Fantastische show wel.
Het enige wat ik nog kan herinneren van hun laatste passage op Graspop is mijn gsm gepikt in de moshpit en een dag vol regen. Maar wel veel plezier gehad hoor!

Gho Open'r kan nog hé. NOS ligt misschien voor deze tour te veel uit richting? Zullen het zien. Mogen ook zeker headlinen op Graspop, maar vorige keer bleek het ook al niet zo'n overweldigende publiekstrekker daar. Fantastische show wel.
Zeker kan dat nog, alle opties zijn nog open. Maar zoals ook al in het GMM topic aangegeven: de wens is hier een beetje vader van de gedachte. Als ik zeker naar RW zou gaan had ik waarschijnlijk tegenovergestelde theorieën bedacht;)

• Leuk
Waarderingen: RuneBrico
gaat gewoon voor graspop zijn
Waarschijnlijk wel maar ik denk dat 1 van deze bands minimaal wel naar Werchter komt (naast Turnstille), hebben bijna elk jaar wel een onverwachte GMM naam. Vind Lynyrd Kynyrd dan niet een hele ondenkbare naam. Maar alle kanshebbers zijn ook nog niet bekend natuurlijk.

Waarschijnlijk wel maar ik denk dat 1 van deze bands minimaal wel naar Werchter komt (naast Turnstille), hebben bijna elk jaar wel een onverwachte GMM naam. Vind Lynyrd Kynyrd dan niet een hele ondenkbare naam. Maar alle kanshebbers zijn ook nog niet bekend natuurlijk.
ik zie een beartooth ofzo ook wel richting werchter gaan

• Leuk
Waarderingen: Loek123
De Staat zou welkom zijn voor een fijne vooravond spot in de Barn. Het nieuwe album is niet over de hele lijn geslaagd (The Man bvb), maar je weet gewoon dat je met Torre Florim en zijn bende iets memorabel kan krijgen daar.

Nummers als The king, the fire en Glory aangevuld met ouder werk als kitty kitty...kan erg fun worden in die setting.

Waar komt trouwens ineens de headline status van Blink vandaag. Zelf ook wel veel naar geluisterd, maar dacht dat die op een moment gezien werden als vergane glorie en matige liveact. Zijn die ook weer geëxplodeerd door sociale media?

• Leuk
Waarderingen: phil
Waar komt trouwens ineens de headline status van Blink vandaag. Zelf ook wel veel naar geluisterd, maar dacht dat die op een moment gezien werden als vergane glorie en matige liveact. Zijn die ook weer geëxplodeerd door sociale media?

De combinatie nostalgie bij veertigers en de terugkeer van Tom DeLonge i guess.

Alles komt terug! Oasis was ooit een mooie headliner voor Werchter in 2009 met halfslachtige recensies en een uitverkochte dag, maar zonder stormloop. En nu worden ze aanzien als de beste band ooit (uiteraard vooral door de broertjes zelf) terwijl er in se weinig anders is dan toen. Maar als je lang genoeg pauze neemt, wat hype rond creëert en de tijdsgeest wat mee hebt, dan kan dat allemaal.

• Leuk
Waarderingen: maartens en koolket
De Staat zou welkom zijn voor een fijne vooravond spot in de Barn. Het nieuwe album is niet over de hele lijn geslaagd (The Man bvb), maar je weet gewoon dat je met Torre Florim en zijn bende iets memorabel kan krijgen daar.

Nummers als The king, the fire en Glory aangevuld met ouder werk als kitty kitty...kan erg fun worden in die setting.
Zou ik een hele fijne vinden voor in The Barn! Nieuwe album is lekker relevant en goed geschreven, plus dat het natuurlijk echt een festivalband is.

Alles komt terug! Oasis was ooit een mooie headliner voor Werchter in 2009 met halfslachtige recensies en een uitverkochte dag, maar zonder stormloop. En nu worden ze aanzien als de beste band ooit (uiteraard vooral door de broertjes zelf) terwijl er in se weinig anders is dan toen. Maar als je lang genoeg pauze neemt, wat hype rond creëert en de tijdsgeest wat mee hebt, dan kan dat allemaal.
Oasis is eigenlijk altijd relevant gebleven en je kunt ze nu voor het eerst in 15 jaar live zien, nieuwe generatie die ze nog nooit heeft gezien plus de oude garde die altijd fan is gebleven. Dat de shows in het VK ook nog eens retestrak waren en viral gingen op de sociale media helpt natuurlijk ook heel erg.

• Leuk
Waarderingen: luukduif en festirock
De combinatie nostalgie bij veertigers en de terugkeer van Tom DeLonge i guess.
Oh nou zon fan ben ik dan ook. Ik dacht dat ze juist compleet waren (in 2017...?) Vond het een flauw zoutloos optreden toen.
Om het een beetje denigrerend te benoemen; veredelde highschoolrock a la Simple Plan.

Ik luister er wel naar hoor, maar zou het ook sonde vinden van de hoge spots. Toen nog met SOAD en LP er na! Dat was nog eens wat.

• Leuk
Waarderingen: musicislife en BeWario
Oasis is wel wat meer dan een hype natuurlijk. Stonden echt wel goed te spelen in uk. Zonde dat ook zij belgië overslaan

Users who are viewing this thread