Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Ik denk dat die heel veel goodwill hebben bij de organisatie door het snelle kunnen invallen vorig jaar toen Sam Fender op het laatst afzegde en Yungblud de hoofdact werd. Dat gaat vast nog wel beloond worden met nog een subheadlineplek.
Die 90s rock band zou ook zo maar Blink 182 kunnen zijn. Al hoop ik op Pearl jam.
Raye zou mooi zijn, die had het ook enorm naar haar zin dus die zal graag willen terug komen. Herriner me nog dat ze non stop onder de indruk was van het grote publiek.
That 90s rock band could just as easily be Blink 182. Although I'm hoping for Pearl Jam.
Raye would be nice; she enjoyed herself immensely too, so she would love to come back. I still remember that she was constantly impressed by the large crowd.
Ik lees een aantal keer Placebo voor de Barn. Maar ze verkopen vrij goed hun Sportpaleis. Main stage plekje voorzien? Sub of 3e laatste?
Een plekje op Tw classic kan ook altijd natuurlijk.
Verschil is wel dat Franz Ferdinand nog relatief relevant is en nog degelijke platen maakt, en Kaiser Chiefs vergane glorie is die al 20 jaar op Ruby Ruby Ruby teert. Dat soort has been acts heeft zelfs als nostalgische opvulling geen waarde meer op een major als Werchter.