Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Kan prima! Maar Raye zie je van verder al aankomen, dat is mijn punt.
en zo ja; dan graag niet én Sombr én The Neighbourhood. Dat is mijn persoonlijke voorkeur
Sombr en The Neighbourhood kunnen ook wel co-headlinen denk ik? Zelfde idee als Gorillaz en 21 Pilots dit jaar. Dan voelen laatstgenoemden zelfs wel wat groter aan qua status.
Sombr en The Neighbourhood kunnen ook wel co-headlinen denk ik? Zelfde idee als Gorillaz en 21 Pilots dit jaar. Dan voelen laatstgenoemden zelfs wel wat groter aan qua status.
The Neighbourhood is echt volledig langs mij heen gegaan, nu ik het hoor ken ik Sweater Weather wel maar is dit echt headlinerformaat? Vind het nou ook niet echt spectaculair en meer een beetje muziek dat je in een kledingwinkel hoort.
The Neighbourhood is echt volledig langs mij heen gegaan, nu ik het hoor ken ik Sweater Weather wel maar is dit echt headlinerformaat? Vind het nou ook niet echt spectaculair en meer een beetje muziek dat je in een kledingwinkel hoort.
Denk dat we nog niet te veel conclusies moeten trekken. De pot met kanshebbers is vandaag wat groter geworden, maar we weten evengoed dat dat geen sinecure is. Er zijn altijd verschillen in de headliners van de verschillende festivals, net als de posities kunnen verschillen.
Waarom zou je die liever als laatste hebben terwijl ze alle 3 ook co-headliner of lager kunnen staan? Raye snap ik dan nog heeft meeste als headliner maar die andere 2 kun je ook als 1 of 2 na laatste op de main programeren.
In mijn ogen wel (zeker The Neighbourhood), maar als ze voor Open'er als headliner worden aangekondigd... hebben die niet altijd een beetje hetzelfde kaliber headliners als RW?
In mijn ogen wel (zeker The Neighbourhood), maar als ze voor Open'er als headliner worden aangekondigd... hebben die niet altijd een beetje hetzelfde kaliber headliners als RW?