Rock Werchter 2027

• Onderwerp starter Onderwerp starter Chiel
  • Startdatum Startdatum
Sombr en The Neighbourhood kunnen ook wel co-headlinen denk ik? Zelfde idee als Gorillaz en 21 Pilots dit jaar. Dan voelen laatstgenoemden zelfs wel wat groter aan qua status.

• Leuk
Waarderingen: ChrisV
Denk dat we nog niet te veel conclusies moeten trekken. De pot met kanshebbers is vandaag wat groter geworden, maar we weten evengoed dat dat geen sinecure is. Er zijn altijd verschillen in de headliners van de verschillende festivals, net als de posities kunnen verschillen.

Smaken verschillen op dat vlak toch. Geef mij liever Raye, Sombr én The Neighbourhood 😅
Waarom zou je die liever als laatste hebben terwijl ze alle 3 ook co-headliner of lager kunnen staan? Raye snap ik dan nog heeft meeste als headliner maar die andere 2 kun je ook als 1 of 2 na laatste op de main programeren.

In mijn ogen wel (zeker The Neighbourhood), maar als ze voor Open'er als headliner worden aangekondigd... hebben die niet altijd een beetje hetzelfde kaliber headliners als RW?
ja en nee, naar mijn weten hebben ze ook wel regelmatig de grote namen, maar niet op alle spots, en met een lichtere undercard.

Zo hadden ze vorig jaar ook the Cure, maar een martin garrix als 2e grootste naam ipv een Moby bijvoorbeeld

en een Calvin Harris/ Jennie als andere headliners wat ik op werchter niet zie gebeuren

• Leuk
Waarderingen: ChrisV

Users who are viewing this thread