U2

Records of niet ik ga er dan wel bij zijn. U2 toch wel de artiest die bovenaan mijn bucketlist staat.

Records of niet ik ga er dan wel bij zijn. U2 toch wel de artiest die bovenaan mijn bucketlist staat.
Ik heb ze 1 keer live gezien in het Sportpaleis in 2015. Werkelijk fantastisch optreden vond ik dat.
Als de prijzen beetje normaal zijn ga ik het wel proberen om er bij te zijn.

16 jaar geleden voor het laatst gezien in Sevilla. Krijg wel weer zin om ze weer eens te zien in combinatie met een leuke vakantiebestemming.

Ik heb ze 1 keer live gezien in het Sportpaleis in 2015. Werkelijk fantastisch optreden vond ik dat.
Als de prijzen beetje normaal zijn ga ik het wel proberen om er bij te zijn.
Het zal over de 200 euro gaan vrees ik. Voor U2 wellicht toch te overwegen, mochten ze in Nederland of Belgie komen.

In de ziggo waren vorige keer al tickets van 180 euro voor zitten cat1.
Hopelijk blijven de staanplaatsen een beetje schappelijk

Ik denk dat we alle hoop op schappelijkheid / een redelijke prijs lekker achterwege moeten laten helaas.

Ziggo €180,- de vorige keer inderdaad, dat is al wat jaren terug, plus de Ziggo zal 4x te klein zijn. In Nederland wordt dat toch Gelredome of Arena en evt nog een paar keer.

In de ziggo waren vorige keer al tickets van 180 euro voor zitten cat1.
Hopelijk blijven de staanplaatsen een beetje schappelijk
Die waren vorige keer 60 euro in Antwerpen, wat echt heel schappelijk was voor die productie én band in een zaal te kunnen zien.

u2 is echt een band die ik vroeger geweldig vond. maar na 1995 vind ik er echt geen reet meer aan
de live optredens zijn best prima, maar vrijwel alle nummers van na 1995 vind ik echt niets

live optreden met oudjaar 1989, toen waren ze nog echt goed

Users who are viewing this thread