Fontaines D.C.

Tis wel echt een album als geheel; tis echt een geheel. Gave new wave achtige sound en weer wat donkerdere, lomere, soms Moody (al mocht dat van mij wel meer nog, vind dat ze daar wel uit kunnen blinken) vibe dan Romance. Moet zeggen dat er weinig echte knallers tussenstonden, wel een paar nummers met wat meer grit, maar allemaal wat meer gepolijst.

De collab met Rosalia vond ik bloedmooi. Voor mij eindigt ie voor nu boven Romance, maar onder Skinty Fia en Dogrel, zo ongeveer op gelijke hoogte met A Hero's Death. Dat zegt voor jullie natuurlijk helemaal niks, maar toch 😁.
Track met Rosalía is inderdaad mooi! Kwam het toevallig tegen op Reddit vanochtend, iemand heeft op de pagina Rosalia een filmpje online gezet met het vinyl van die track (blijkbaar te koop op de listening party)

Track met Rosalía is inderdaad mooi! Kwam het toevallig tegen op Reddit vanochtend, iemand heeft op de pagina Rosalia een filmpje online gezet met het vinyl van die track (blijkbaar te koop op de listening party)
Was te koop op de listening party maar in heel beperkte oplage. Waar ik was 5 stuks voor iedereen aanwezig... Dus de kans om te kopen was per loterij.

Users who are viewing this thread