Rock Werchter 2027

• Onderwerp starter Onderwerp starter Chiel
  • Startdatum Startdatum
Ik vind de loopbaan van The Neighbourhood wel bizar, bij uitkomst van hun albums, op een nummer na nooit een hitlijst gehaald, maar nu een paar jaar later een van de populairste bands op de streamplatforms.

Ik vind de loopbaan van The Neighbourhood wel bizar, bij uitkomst van hun albums, op een nummer na nooit een hitlijst gehaald, maar nu een paar jaar later een van de populairste bands op de streamplatforms.
De kracht van social media, zo is een 18 jaar oud nummer van Ilse Delange nu ineens razend populair.

De namen op open'er als headliners lijken toch wat zwakker dan vorig jaar als eerste aangekondigd (The Cure, the xx, Nick Cave,...)
wel kunnen sterke headliners nog nadien komen bv dit jaar Florence and the machine iets later aangekondigd voor open'er.

• Leuk
Waarderingen: -victor-
Wishful thinking obv geruchten en bevestigingen voorbije dagen;

THU; MUSE + SOMBR (Barn: Phoebe Bridgers, Amelie Lens)

FRI; RAYE + KINGS OF LEON (Barn: Oscar & The Wolf DJ set, Lambrini Girlz)

SAT; FRED AGAIN + BLINK-182 (Barn: Patti Smith, Sienna Spiro)

SUN; TAME IMPALA + TURNSTILE (Barn: Nothing But Thieves, Adéla)

Middagzon? Nee nee, sub/co-headliner. Die hun AFAS Dome is zo goed als uitverkocht intussen.
Benedenring en middenplein, tweede ring zijn enkel de onderste stoelen in verkoop en daar wel nog redelijk wat mogelijk. Maar toch ruim 10.000 tickets verkocht vermoed ik. Sowieso mainstage inderdaad.

Benedenring en middenplein, tweede ring zijn enkel de onderste stoelen in verkoop en daar wel nog redelijk wat mogelijk. Maar toch ruim 10.000 tickets verkocht vermoed ik. Sowieso mainstage inderdaad.
Klopt, niet stil gestaan dat die nog niet open gezet waren. Gaat rond de 14-15k zijn intussen hoor (er past geen 8.000 man op dat balkon ;-) ) Zal nog wel uitverkopen tegen eind januari. Mabon gewoon om te zeggen dat het toch best een populaire act hier is intussen.

Users who are viewing this thread