Alcatraz Open Air 2027

Mijn wishlist was hopelijk diverse bands uit bijgevoegde lijst

Godsmack
Gotthard
helloween
Trivium
Def Leppard
Monster magnet
Krokus
wishbone ash
Alice in chains
Flogging Molly
Papa roach
Motley crue
Dropkick murphy’s
Therion
Turnstile
Sisters of merci
Queensryche
opeth
Moly hatchet
Journey
Foghat
UFO
Blue oyster cult
Dokken
Uriah heep
Tigers of pan tang
Thin Lizzy
Lord of the lost
Lynryd skyndred
Clawfinger
Airbourne
The cult
Eagles of death metal
Heart
Ghost
REO speedwagon
ZZ Top
Rush
Three days grace
Breaking benjamin
A perfect circle En rose tattoo

• Wow
Waarderingen: MetalLimbo
Dacht dat het ook al semi bevestigd was door won dat papa roach de zondag ging headlinen? Of heb dat mis? Ik heb alleszins geen inside info over welke bands er nog komen.
Ik heb niks bevestigd. Ik had het over familielid insect (dacht ik, familielid weet ik zeker maar insect kan een synoniem zijn geweest)

Mijn wishlist was hopelijk diverse bands uit bijgevoegde lijst
picture spinning GIF by Anthony Antonellis

😵‍💫

• Haha
Waarderingen: MartinB
Europe
Architects
Mercyful Fate
Papa Roach

Dan mis ik toch wel wat peper als ik het onder elkaar zet :/ laat ons hopen dat er nog ergens iets anders in de molen zit. Of een aantal sterke subs/swamp afsluiters.

• 100
  • Leuk
Waarderingen: MartinB en Loek123
Ik denk dat kanonenfieber swamp headliner zal worden. Lijkt me geen mainstage band.
Juist, ik twijfel er nog over. Ik dacht dat Dimmu Borgir de headliner van de Swamp zou worden, maar uiteindelijk staan ze op de Prison... Net zoals Biohazard, Hatebreed, enzovoort. Ik denk dat Kanonenfieber een band is die enorm goed werkt bij het publiek en met de pyrotechniek zullen ze volgens mij op de Prison staan. Maar ik kan het natuurlijk mis hebben!

Mocht Kanonenfieber op de mainstage staan zal het wel gewoon als sub zijn lijkt me maar swamp headliner lijkt me ook logischer

Met volledige productie in een tent gaat prima, hebben we gezien op graspop. Zou vreemd zijn om dat op de mainstage te plaatsen

• 100
  • Leuk
Waarderingen: MartinB en MetalLimbo
Enige reden om Kanonenfieber op de Prison te zetten zou de pyro zijn. Ik weet niet hoe zwaar het gebruik daarvan doorweegt in hun show (ploffers in de swamp vs vuurschieters op de Prison)...

Enige reden om Kanonenfieber op de Prison te zetten zou de pyro zijn. Ik weet niet hoe zwaar het gebruik daarvan doorweegt in hun show (ploffers in de swamp vs vuurschieters op de Prison)...
Heaven Shall Burn had een paar jaar geleden ook behoorlijk wat pyro mee. Denk niet dat het volledig uitgesloten is in de Swamp. Dit jaar in Helldorado ook wat vuur gezien, dus lijkt me perfect mogelijk.

• Leuk
Waarderingen: Joslittel
Heaven Shall Burn had een paar jaar geleden ook behoorlijk wat pyro mee. Denk niet dat het volledig uitgesloten is in de Swamp. Dit jaar in Helldorado ook wat vuur gezien, dus lijkt me perfect mogelijk.
Met name Bleed from Within had een stevige pyro show bij zich in de Helldorado. Het kan dus prima daar.

Staat me van Kanonenfieber niet echt bij dat hun show erg leunt op pyro eigenlijk, het zijn meer subtielere verhalende elementen. Zie daarom geen reden waarom dit niet zou kunnen in de Swamp.

Ik zou ze ook liefst in de Swamp zien. En ik denk dat ze meer knallers en rook hebben dan effectief vlammenwerpers ...

Ik heb paar jaar geleden Stahlzeit in de Muziekgieterij gezien, en die knalden er ook lustig op los, mijn wenkbrauwen waren nog net niet weggeschroeid..
Als het in zo'n klein zaaltje kan, kan dat heus ook wel in een grote tent.

Met name Bleed from Within had een stevige pyro show bij zich in de Helldorado. Het kan dus prima daar.

Staat me van Kanonenfieber niet echt bij dat hun show erg leunt op pyro eigenlijk, het zijn meer subtielere verhalende elementen. Zie daarom geen reden waarom dit niet zou kunnen in de Swamp.

Kan me ook niet herinneren dat het er (veel) in zat, ik herinner me vooral wat schuiven met props zodat hun loopgraven een boot werden en zo.

• Leuk
Waarderingen: Joslittel

Users who are viewing this thread