UK Glastonbury 2027

Onderstaande is "gelekt" vanuit het tourschema van Harry Styles. Het one off event valt precies tijdens Glastonbury.
7CF35575-6C57-46F5-95B3-A66AB5B8299D.thumb.jpeg.71e61bb12ca497bb3d56ffc0a6298856.jpeg

• Leuk
Waarderingen: Koekdoos
Geen idee, ligt wel erg voor de hand al gaan daar de geruchten over dat die al vast liggen voor 2028.

No idea, it seems very obvious, although rumors are circulating that they are already set for 2028.
Honestly I’d be amazed if they’re doing it. Was told today that there’s at least 1 show over Glastonbury weekend too but we’ll soon see as they’ll announce them soon

• Leuk
Waarderingen: PJ
I’d slot Sabrina in there myself. Although would be very unlike them not to have an older ish headliner

Forgot Jamie T in my other stage prediction the other day.
Misschien een soort compromis voor die oudere headliner met Robbie in de teatime slot?

• Leuk
Waarderingen: Sisco1481
Someone else on Efests has just backed up what I’d heard on Jamie T. They also think Nick Cave (other headliners or pyramid sub thread)

Laatst bewerkt:
  • Geweldig
Waarderingen: Timmetje
Harry Styles - Raye - Sam Fender, stop de klok.
Raye vervangen voor Sabrina Carpenter. Word net gemeld dat zij headliner is voor 2027 op efest. Hoe betrouwbaar de bron is zullen we later wel merken 😂
Maar deze drie zijn headliners 2027.

Laatst bewerkt:
Raye vervangen voor Sabrina Carpenter. Word net gemeld dat zij headliner is voor 2027 op efest. Hoe betrouwbaar de bron is zullen we later wel merken 😂
Maar deze drie zijn headliners 2027.
Ook goed. Mooi rijtje dan!

• Leuk
Waarderingen: PJ
Liever Sabrina dan Raye denk ik. Sam Fender vind ik nog steeds een beetje karig, maar er staan ongetwijfeld nog 8 dingen tegelijkertijd die ik wil zien. Had alsnog wel gehoopt op een typische grote Glastonbury headliner die je nergens in Nederland zou kunnen zien. Harry is dat natuurlijk een beetje, maar niet precies waar ik naar op zoek ben. Oasis was gewoon de droom geweest.

Users who are viewing this thread