Bospop 2027

Ik was zaterdag bij Bryan Adams in Keulen. Eerste keer dat ik hem live zag. Wat een heerlijk en steengoed concert was dat zeg! Lijkt me een inkopper voor Bospop. En dat gaat goed verkopen ook.
Live is Adams hartstikke goed. Al diverse malen gezien. Speelt ook vaak een set met max 2 tot 3 nieuwe nummers en de rest zijn de bekende hits. Zou echt een heerlijke boeking zijn van Bospop en ook al lang geleden dat hij er stond dus mag wel weer een keer.

Zou een leuke boeking zijn en inderdaad kwaliteit gegarandeerd maar vind het niet echt passen in de nieuwe lijn. Verwacht dan eerder Williams, KOL of misschien zelfs Blink.

• Leuk
Waarderingen: 80's dj
Zou een leuke boeking zijn en inderdaad kwaliteit gegarandeerd maar vind het niet echt passen in de nieuwe lijn. Verwacht dan eerder Williams, KOL of misschien zelfs Blink.
Ik snap wat je bedoelt maar je kan ook de nieuwe lijn doortrekken met 2 headliners uit het "nieuwere" segment zoals een KOL en een RW en dan Adams als derde headliner. Maar misschien is dit budgettair gezien wel teveel van het goede??

Bospop heeft de nieuwe richting gedefinieerd als bands die in de 90s en 00s op Pinkpop stonden. Bryan Adams kan dan gewoon. Had genoeg hits in de 90s en zelfs begin 00s. Het is niet de hipste act maar dat is Lenny Kravitz ook niet.

Live is Adams hartstikke goed. Al diverse malen gezien. Speelt ook vaak een set met max 2 tot 3 nieuwe nummers en de rest zijn de bekende hits. Zou echt een heerlijke boeking zijn van Bospop en ook al lang geleden dat hij er stond dus mag wel weer een keer.
Vorig jaar Spoorpark Live (max 12.500), dit jaar net in Keulen geweest, volgend jaar Lokeren en Mönchen Gladbach. Redelijke overkill. Niet onderscheidend.

Vorig jaar Spoorpark Live (max 12.500), dit jaar net in Keulen geweest, volgend jaar Lokeren en Mönchen Gladbach. Redelijke overkill. Niet onderscheidend.
Voor exclusieve headliners moet je 9 van 10 keer niet op Bospop zijn.

Voor exclusieve headliners moet je 9 van 10 keer niet op Bospop zijn.
Voor Bospop begrippen is Bryan Adams een exclusieve headliner ;)

De laatste keer dat hij op Sportpark Boshoven stond was immers in 1999. Ik zou het een sterke boeking vinden van Bospop, een kwalitatief sterke headliner.

• Leuk
Waarderingen: PJ
Jamiroquai, hoe denken we daar over hier? Mogelijke headliner voor Isle of Wight.

Jamiroquai, hoe denken we daar over hier? Mogelijke headliner voor Isle of Wight.
images-3.jpeg

Jaaahmierokwaaaaaaai
(En ik zou er blij van worden!)

Mmm...vulde vorig jaar november wel een Ziggodome, maar of het een kaskraker voor Bospop is, ik weet het nie...
Muzikaal staat ik er niet afwijzend tegen over ;)

Mmm...vulde vorig jaar november wel een Ziggodome, maar of het een kaskraker voor aaaqBospop is, ik weet het nie...
Muzikaal staat ik er niet afwijzend tegen over ;)
Zou echt een mooie boeking zijn, maar last magbe beter bij Pinkpop op de main. Niet als headliner.
Voor bospop trekt hij denk te weinig dagtickets.
Wel zo'n dat je verbaasd bent hoeveel je herkent tijdens een concert

Users who are viewing this thread