Lowlands 2027

Mischien hebben ze wel een aanbod gekregen van lowlands maar hadden ze geen zin om in dat kippenhok xray te spelen😀 en een andere beter bod genomen, zijn enorm aan het groeien, en terecht
En toch zou ik ze daar wel het liefst zien van alle tenten op Lowlands. Die breken ze af.

Wie krijgt er komend jaar L'Impatrice-corvee?

Ik zie wel grote kansen voor The Last Dinner Party en CMAT. (mits ze touren)

Hoe zo denk iedereen dat Robyn maar 1 hit heeft gehad? Wat is daar de graadmeter voor. Want ik heb het gevoel dat Lorde dan ook maar 1 hit heeft.
Lorde heeft 26 miljoen maandelijkse luisteraars, en 3 nummers die meer dan 1 miljard keer zijn gestreamd, waaronder ook recent werk.

Robyn heeft 11 miljoen maandelijkse luisteraars, wat overigens zeker niet weinig is, en 1 nummer van 16 jaar oud dat 500 miljoen keer gestreamd is. Ze heeft twee andere nummers die net 100 miljoen keer gestreamd zijn.

Ik vind dat je dan objectief kan zeggen dat ze niet helemaal vergelijkbaar zijn, en ik denk dat Lorde vele malen bekender is. Daarom zeg ik dat het dan logischer is om Robyn te boeken op een spot zoals die van de sugababes of major lazer, of misschien op de spot van turnstile als je het toch wat meer richting de avond wil trekken.

Lorde heeft 26 miljoen maandelijkse luisteraars, en 3 nummers die meer dan 1 miljard keer zijn gestreamd, waaronder ook recent werk.

Robyn heeft 11 miljoen maandelijkse luisteraars, wat overigens zeker niet weinig is, en 1 nummer van 16 jaar oud dat 500 miljoen keer gestreamd is. Ze heeft twee andere nummers die net 100 miljoen keer gestreamd zijn.

Ik vind dat je dan objectief kan zeggen dat ze niet helemaal vergelijkbaar zijn, en ik denk dat Lorde vele malen bekender is. Daarom zeg ik dat het dan logischer is om Robyn te boeken op een spot zoals die van de sugababes of major lazer, of misschien op de spot van turnstile als je het toch wat meer richting de avond wil trekken.
Ik zeg vallen van de avond in de Bravo, op de Roisin Murphy spot.

Vrij vergelijkbare act met een aantal nostalgie hits (Sing it Back van Moloko, Dancing on my Own voor Robyn), een vrij eigenzinnige stage presence, veel dansbare hits. Formaatje kleine BKS headliner qua bekendheid/formaat op lineup. Bravo staat al gevuld met de dansjes-mensen/nachtvlinders/uilen-brigade die meteen door kunnen dansen daarna.

Bravo lichtshow meenemen in het stageplan tijdens het optreden en je hebt een knaller te pakken hoor!

Alleen is dit alleen op streams ook niet helemaal te vergelijken. De (naar mijn mening) grootste hit van Robyn Zijn idd al best oud, maar dat zorgt er ook voor dat dit een "hit" was ver voor het streamings tijdperk. De naar mijn mening grootste hits zijn namelijk: With every heartbeat (2005) en Show me love (1995) en zo veel streams hebben die nummers idd niet. Ik gok alleen we dat deze twee nummers aardig wat keer zijn afgespeeld op de radio.

Users who are viewing this thread