Lowlands 2027

IMG_2048.jpeg
Travis? Charli?

Even wat gekeken van knocked loose, wat vreselijk, weinig vernieuwend, vond ik trouwens ook van guilt trip en speed. Lowlands is toch van de vernieuwing, zijn best wel betere te vinden, SHOW ME THE BODY!

Wat verwachten jullie van de ticketprijzen? Ik vermoed dat ze komende editie de ticketprijs stabiel proberen te houden en juist de consumpties omhoog gaan gooien.

Ticketprijzen zullen niet veel stijgen, nu meerdere festivals niet uitverkopen zal er gekeken worden om deze in de hand te houden.

Hopelijk niet terug te zien in meer sponsoring en een mindere programmering.

Het systeem met drank bestellen en afhalen op de camping is er al een aantal jaar en kan me voorstellen dat er serieus wordt gekeken om het volume wat naar de camping meegenomen mag worden te verlagen.

Zelf vind ik wat meer betalen niet een ramp, maar merk wel dat vrienden festivals nu al wat duur beginnen te vinden.

Ik denk dat festivals het steeds moeilijker gaan krijgen dus ook lowlands, tickets gaan omhoog, wat je er voor krijgt is twijfelachtig, is het dat nog waard, diehards gaan altijd, maar dat is niet het merendeel. Lowlands heeft de mazzel dat ze altijd zo’n festival zijn geweest die het moest hebben van , voor een paar centen goede acts programmeren, komt ze nu goed van pas, goede buffer waarschijnlijk

Ik denk dat festivals het steeds moeilijker gaan krijgen dus ook lowlands, tickets gaan omhoog, wat je er voor krijgt is twijfelachtig, is het dat nog waard, diehards gaan altijd, maar dat is niet het merendeel. Lowlands heeft de mazzel dat ze altijd zo’n festival zijn geweest die het moest hebben van , voor een paar centen goede acts programmeren, komt ze nu goed van pas, goede buffer waarschijnlijk
Bed And Breakfast Bb GIF by RTL

Users who are viewing this thread