Rock Werchter 2027

• Onderwerp starter Onderwerp starter Chiel
  • Startdatum Startdatum
Mag ik overigens zeggen dat ik de engelse berichten hier f#&*#*ing irritant vind? Ik kan het heus wel lezen, maar dit is een nederlandstalig forum en dan zie ik hun liever aanpassen en met een translator aan de slag gaan. Maar dat is mijn mening en geen idee hoe de rest daar tegen aan kijkt?
Zolang het Nederlands of Engels is vind ik het totaal niet storend maar een andere taal wel.

By the way, may I say that I find the English messages here f#&*#*ing annoying? I can certainly read them, but this is a Dutch-language forum, and I’d rather see them adjust and get to work with a translator. But that’s just my opinion, and I have no idea how the rest feel about it?
Hi mate, how are you?! Hope you’re enjoying my messages ā¤ļø

Mag ik overigens zeggen dat ik de engelse berichten hier f#&*#*ing irritant vind? Ik kan het heus wel lezen, maar dit is een nederlandstalig forum en dan zie ik hun liever aanpassen en met een translator aan de slag gaan. Maar dat is mijn mening en geen idee hoe de rest daar tegen aan kijkt?
Eens hoor maar er is ook nog wel een verschil tussen redelijk leesbaar en compleet onontcijferbare drek.

Je kunt die users altijd blokkeren Fries.

Ach, zolang men zich op een constructieve manier met de discussie bemoeit is het voor mij geen enkel probleem of er nu Nederlands of Engels gepost wordt. Andere talen zou voor de verstaanbaarheid lastiger zijn, maar die zie je hier eigenlijk niet. Het lijkt erop dat je met je ergernis in de minderheid bent, @EdsjeFCB niet dat er iets mis mee is met aan te geven dat je iets vervelend vindt.

Grote kans ook dat als mensen die geen nederlands spreken zinnen vertalen zonder de uitkomst te kunnen controleren je juist onleesbaardere reacties krijgt

Rustig aan Geertje

Fred Again.. en The Strokes zijn ook wel 2 goede shouts, vind effe de originele post niet meer terug. Hoe groot is Fred Again.. nu nog steeds? Paar jaar terug imo absolute headliner, nu heb ik er ook eerder een co-head gevoel bij šŸ¤”

Users who are viewing this thread