Rock Werchter 2027

• Onderwerp starter Onderwerp starter Chiel
  • Startdatum Startdatum
That’s a whole lot of FestiBob at one time 😂 The Strokes als cohead met Sammeke of Charli om helemaal autotune te gaan 👀

• Leuk
Waarderingen: JP5
Billie Eilish verwacht Jimmy elk jaar op RW:) dus die kan het niet zijn gezien hij ze niet zag aankomen. Olivia Rodrigo of the National zou kunnen.

Je

De drummer van Paul Mc Cartney speelt mi nog bij beide bands. Dus als Pearl Jam optreedt dan zal Paul Mc Cartney niet in dezelfde periode spelen.

Kan

Neen, Rosalia heeft een tour de force gedaan met haar artistieke arena tour, ze kan dit nooit herhalen op een festival. Ze zal zich eerder op een nieuw project storten. En ze staat ook niet op de Zuidamerikaanse festivals wat ze zeker zou gedaan hebben mocht ze wereldwijd nog een festivaltour willen doen.

Ook

remember Simple Minds die hadden we ook niet verwacht op RW een tijdje terug.

Alles

Stromae..................! L'Enfer, Alors on danse, zoveel hits en zoveel hoge verwachtingen,....Dat zou pas de comeback van het jaar zijn als die zijn eerste nieuwe live show op RW zou doen. RW zou onmiddellijk uitverkopen met de andere sterke namen erbij (Pearl Jam, Muse, Sombr, Adela, Tame Impala,..)

Tegelijk

ik verwacht ze vrijdag of zaterdag op RW

Beantwoorden:)

Klinkt nog niet echt als een locked in-headliner voor Werchter…
Alles ligt natuurlijk al lang vast. Als McCartney op tour gaat in mei juni zoals in het verleden wordt het voor Pearl Jam een lastig verhaal natuurlijk maar leden van Pearl Jam laten eigenlijk nooit wat los over touren.

Naam horen vallen die ik helemaal niet meer zag komen. Ga nog wel eerst uit van Muse begin volgende week. Maar verder stevig duimen 👍…
Naam is inderdaad al correct genoemd.
In dit zaterdagse gezelschapsspel tellen alleen de namen die tussen deze posts van @jimmywe zijn genoemd. The National, Olivia Rodrigo en Yungblud doen dus niet mee.

• Leuk
Waarderingen: Loek123
Mag ik overigens zeggen dat ik de engelse berichten hier f#&*#*ing irritant vind? Ik kan het heus wel lezen, maar dit is een nederlandstalig forum en dan zie ik hun liever aanpassen en met een translator aan de slag gaan. Maar dat is mijn mening en geen idee hoe de rest daar tegen aan kijkt?

Mag ik overigens zeggen dat ik de engelse berichten hier f#&*#*ing irritant vind? Ik kan het heus wel lezen, maar dit is een nederlandstalig forum en dan zie ik hun liever aanpassen en met een translator aan de slag gaan. Maar dat is mijn mening en geen idee hoe de rest daar tegen aan kijkt?
Heb er ook geen last van, zolang ik in het Nederlands kan blijven typen vind ik het best

Omdat je een mening vraagt: ik vind dit een verrassend enggeestige reactie.

• Leuk
Waarderingen: 688976798 en Sisco1481
By the way, may I say that I find the English messages here f#&*#*ing annoying? I can certainly read them, but this is a Dutch-language forum, and I’d rather see them adjust and get to work with a translator. But that’s just my opinion, and I have no idea how the rest feel about it?
You can just translate it, I'm sure it's the same for European people going onto an English music forum which many do.

• Leuk
Waarderingen: Sisco1481
98% van de artiesten waar we hier over bezig zijn zingen in het Engels 😆

• Leuk
Waarderingen: Sisco1481

Users who are viewing this thread