Best Kept Secret 2027

Toch wel, die touren in juli-augustus, dus die kunnen we helaas ook afschrijven. Dan wordt het vast Creed!
creed 2.png

Helemaal mee eens! Zou beide ook fantastische boekingen vinden. En er zijn nog genoeg andere, zwaardere bands die echt perfect op BKS zouden passen. Ik denk maar aan: Deafheaven, Alcest, Chat Pile, Agriculture, Oathbreaker, Envy, Opeth, Ufomammut, White Ward... (kan wel nog even doorgaan 😅 )
Nooit bij stilgestaan maar Opeth op de Blood Incantation plek in de Two wat zou dat ongelofelijk hard gaan. Wordt de show van het weekend, BKS make it happen!

Jimmy heeft volgens mij continue geroepen dat hij niet verwachtte dat Sammeke nog de headlinespot zou krijgen, ik gok dus alvast daarop

Jimmy heeft volgens mij continue geroepen dat hij niet verwachtte dat Sammeke nog de headlinespot zou krijgen, ik gok dus alvast daarop
Moet in het Werchter-topic denk ik? Ik hoop dat Sam Fender wegblijft uit Hilvarenbeek. (nu ja, de kans dat hij wegblijft is zelfs als hij ergens op de affiche staat reëel :devilish:)

Laatst bewerkt:
  • Thinking
Waarderingen: Timmetje en Mark's Kal

Users who are viewing this thread

• Boo