Best Kept Secret 2027

Ze stond op Lowlands bijv als laatste in de Bravo (als invaller)
Wel eigenlijk geboekt als vervanger van de headlliner, maar bewust de keuze gemaakt om dit in de Bravo te zetten omdat de show daar beter terecht zou komen (en in plaats daarvan Jamie XX als headliner doorgeschoven)

Wel eigenlijk geboekt als vervanger van de headlliner, maar bewust de keuze gemaakt om dit in de Bravo te zetten omdat de show daar beter terecht zou komen (en in plaats daarvan Jamie XX als headliner doorgeschoven)
Dat was een terechte overweging en pakte goed uit.

Even dagdromen en toch opscheppen van het PS buffet zou dit voor mij een ideale ONE-TWO headline line-up zijn:
  • TWO: FKA Twigs - ANOHNI - Caroline Polachek
  • ONE: Turnstile/Fontaines D.C. - Underworld/Massive Attack - Phoebe Bridgers/Robyn
En, nu ik toch bezig ben, graag ook Bonnie "Prince" Billy op een openingsslot in Secret/TWO

Maar mocht de vijver niet rijkelijk gevuld zijn, kan ze ook als headliner denk ik. Al verkocht ze de ziggo niet uit, als ik het goed heb,

Was wel geniale show op zowel DTRH en LL. Echt een pracht hoogtepunt.
Ja op Werchter was t ook weer briljant. Compleet andere show ook dan op Lowlands, maar ik ben dus wel een beetje bang dat met de derde keer in drie jaar er wel veel herhaling in zit

Vrijdag: King Gizzard
Zaterdag: Nine Inch Noize (kan me niet voorstellen dat het bij één show op Coachella blijft) / Underworld
Zondag: Fontains DC
Ik kan me maar moeilijk inbeelden dat als Nine Inch Noize begin juni zou touren, ze wel op BKS en niet op Primavera staan.

• Leuk
Waarderingen: Martijn76

Users who are viewing this thread