WK 2022 Qatar

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.287
6.478
briantukker present

Sport Bedankt GIF by Toto
 
  • Leuk
Waarderingen: MarkD en JB.

Joe

Sunset slot
22 feb 2016
2.978
2.022
Dat is net het enige positieve eraan. (Al heb ik liever vliegend bier, dan vliegend jenever bij een goal).

Dat WK ding is op Asiat, waar ook Horst Arts & Music is. Ik heb geen idee wat ik moet begrijpen van de omschrijving, maar gezien ze met de VIP-tickets aan het gooien zijn, zal de verkoop tegenvallen.

“Waterpartijen, zand, exotische planten en bomen. ‘The Desert’ is een woestijndorp in de sfeer van een Arabische soek. Buiten komt een indrukwekkende koepeltent ‘The Plains’, samen met ‘The Dune’, een volledig aangeklede indoorhal, kunnen al meer dan 5.000 supporters tegelijk juichen. In ‘The Oasis’, een aparte VIP-hal, met uiteraard een water- en zandpartij, biedt plek voor 600 VIP-gasten”

Zoals bijna alle andere WK dorpen in het land.
Nope, slecht idee zo'n wk in de winter.
 
  • Leuk
Waarderingen: TNFke

reaper

Support act
26 okt 2015
1.078
914
ik ben gewoon voetbal moe, de seizoenen volgen elkaar in snel tempo op door corona, en dan het uitgestelde ek, en dan nu weer het WK.

het is non stop, amper enige periode zonder voetbal gehad de laatste paar jaar.
+ de timing nu is ook ridicuul.

hopelijk is het voetbal wel leuk en enkele surprise uitslagen.
en direct na het WK is het weer belgisch beker voetbal
slaagt echt nergens op
 

reaper

Support act
26 okt 2015
1.078
914
Limburgse slachtbank deel 2 voor ons.
ja sorry maar dit Anderlecht is echt doodziek op de moment.

al is het bij ons niet veel beter, maar ach ik leef nog altijd op de gedachte, niet degraderen is het belangrijkste. 13 jaar 2de klasse doet dat met je
 

TNFke

Dagopener
16 jan 2014
689
628

Zoals bijna alle andere WK dorpen in het land.
Nope, slecht idee zo'n wk in de winter.
10 euro ingang en het zou 3,5 euro voor een pintje zijn in een plastiek bekerke.

Ik zal wel de lokale cafeetjes in men nieuw dorp verkennen als ik een match wil kijken.
 
  • Leuk
Waarderingen: Joe

Special Monkey

Sunset slot
13 apr 2021
2.029
2.652

Zoals bijna alle andere WK dorpen in het land.
Nope, slecht idee zo'n wk in de winter.

Maar opeens vragen al die WK dorpen ook toegangsgeld, ook bij mij in het dorp. Wie gaat er €10 betalen voor een wedstrijd op het groot scherm, terwijl het op café ook kan.
 
  • Leuk
  • Wow
Waarderingen: MarkD, TNFke en Joe

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.314
1.318
37 Deelnemers, aardig gevuld zeg!

25e beloofd echt een topavondte worden. om 17:00 uur de wedstrijd van het Nederlands elftal, met aansluitend Fred Again in de AFAS. Lekker van ArenA naar AFAS hoppen.

Edit: Heb de scorito even in de FP gezet
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken