Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Deze wedstrijd was inderdaad niet best voor het kijkplezier. Wel voor scorito . Maar als die niet-voetballanden zo tegen elkaar spelen kan je ook niet een topwedstrijd verwachten denk ik...
Ja vreemde actie van FIFA. Keer op keer verbaas ik mij weer om deze organisatie... De keuze van KNVB snap ik wel heel goed overigens, het kan nadelig uitvallen voor de presaties van het team, en dat is precies waar FIFA wil prikken.
Hoorde dat ze over dit toernooi langere blessure tijden gaan toekennen. Weet niet wat de redenatie erachter is, maar reken er maar op dat het vaker gaat gebeuren.
Hoorde dat ze over dit toernooi langere blessure tijden gaan toekennen. Weet niet wat de redenatie erachter is, maar reken er maar op dat het vaker gaat gebeuren.
Tja, vond die penalty die uiteindelijk in de 12e minuut van die blessuretijd nog gegeven werd ook overdreven, maar zo werkt het nu in het VAR tijdperk blijkbaar