WK 2022 Qatar

reaper

Support act
26 okt 2015
1.078
914
Jep. Hoopt daar minder racisme tegen te komen. 🤔
Hij is nog niet weg.
Echt wat een figuur. Zot goeie voeten, maar al de rest (heb wel een shirt met zijn naam op, ooit zal dat cult worden)

Ik vraag me af hoe die zaak met omonio Nicosia nog gaat aflopen waar hij mondeling contract had en enkel nog moest tekenen en niet kwam opdagen.
Die waren ook naar de UEFA gestapt als ik me niet vergis.
 

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.314
1.318
Deze week de definitieve selectie van NL, waarschijnlijk vrijdag.

Na de wedstrijd van gisteren hoop ik toch stiekem wel dat Xavi Simons en Brobbey wel mee gaan. Brobbey kan echt van veel meer waarde zijn in balvastigheid dan Weghorst en Janssen. Van mij part mag Clasie en Noa Lang wel thuisblijven dan.

Edit: Wanneer alles bekend is, zal ik de eerste post wel eventjes editten. Ook voor onze Belgische vrienden.
 

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.314
1.318
Lukaku geblesseerd mee met België. Ik weet niet hoe jullie Belgen over hem denken, maar ik zie hem als een mislukking eerste klas met hier en daar een goede fase. Beetje zelfde als Giroud en Morata. Nét niet spitsen die wel worden ge-etaleerd als beste spitsen van de wereld.

Hoewel Giroud dan wel een geweldige goal maakte afgelopen weekend
 
  • Wow
Waarderingen: Joe

theblackmadness

Subheadliner
9 sep 2019
3.523
4.394
Lukaku geblesseerd mee met België. Ik weet niet hoe jullie Belgen over hem denken, maar ik zie hem als een mislukking eerste klas met hier en daar een goede fase. Beetje zelfde als Giroud en Morata. Nét niet spitsen die wel worden ge-etaleerd als beste spitsen van de wereld.

Hoewel Giroud dan wel een geweldige goal maakte afgelopen weekend
Lukaku is een topspits
 

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.314
1.318
Lukaku is een topspits
Hoe moet hij gebruikt worden? Aanspeelbaar wel heel sterk maar voor het goal is hij toch niet heel rendabel. Ik zie in Brobbey echt niet een mindere voetballer. Mja misschien met een goede Trossard krijgt hij de ballen wel.

Memphis hetzelfde, trouwens. Ook geen vertrouwen in hoor mits de aanvoer van Gakpo goed is. Dat lijkt voor NL de enige aanvaller die een beetje in vorm is. En die zet van Gaal op 10, helaas.
 

warriorandweirdo

Geliefde act
8 nov 2017
1.665
2.283
Lukaku geblesseerd mee met België.
Ook al kan hij enkel het laatste half uur van de groepsfase meespelen, moet je hem als België zijnde toch gewoon meepakken hoor. Behoort voor mij niet tot de absolute topspitsen maar is wel gewoon een klasse beter dan jongens als Batshuayi, Openda, Origi, etc.
 

Joe

Sunset slot
22 feb 2016
2.978
2.022
Hoe moet hij gebruikt worden? Aanspeelbaar wel heel sterk maar voor het goal is hij toch niet heel rendabel. Ik zie in Brobbey echt niet een mindere voetballer. Mja misschien met een goede Trossard krijgt hij de ballen wel.
Lukaku is topschutter aller tijden bij de Duivels, als er nog maar enige kans is dat hij speelklaar geraakt neem je die mee natuurlijk.

Er loopt bij ons ook ene KDB rond, hij en de Romme vinden elkaar blindelings.
 
  • Leuk
Waarderingen: theblackmadness

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.884
6.095
Lukaku geblesseerd mee met België. Ik weet niet hoe jullie Belgen over hem denken, maar ik zie hem als een mislukking eerste klas met hier en daar een goede fase. Beetje zelfde als Giroud en Morata. Nét niet spitsen die wel worden ge-etaleerd als beste spitsen van de wereld.

Hoewel Giroud dan wel een geweldige goal maakte afgelopen weekend
Lukaku is letterlijk topschutter aller tijden voor België? Die vent kan zowel in de box, loopacties, met het hoofd.. alles over weg. Sporza maakt een tijdje geleden eens een overzichtje van al z'n goals.
 

DadRock

Sunset slot
6 dec 2013
2.579
583
Bommetje bij Cillessen is ontploft in ieder geval.. Pasveer dus in de goal voor NL
 

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.287
6.478
Bommetje bij Cillessen is ontploft in ieder geval.. Pasveer dus in de goal voor NL
De keepers blijven wel een discussiepuntje he. Ik hoop zelf op Flekken nr. 1, ondanks een minder optreden in de interlands keept hij bij zijn club stabieler dan de keepers in de eredivisie.
 

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.314
1.318
Qua keepers inderdaad niet zeker dat Pasveer op goal staat lijkt mij

Opvallende keuze is het wel dat Cillessen niet mee gaat. Ik denk dat Van Gaal hem niet kan verzekeren als eerste keeper en dat hij daarom niet mee gaat. Hij ligt niet lekker in de groep en zet zichzelf boven het team. Prima beslissing in dat geval.
 

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.314
1.318
Geen Bijlow? Is aan een sterk seizoen bezig bij Feyenoord en leek een jaar geleden toch de nieuwe nummer 1 te worden bij jullie. Sindsdien wat minder gevolgd, maar lijkt me toch de beste keuze?
Ik denk ook Bijlow of Flekken. Pasveer is echt niet al te best bezig, alleen kan wel aardig meevoetballen.

Jammer dat dit een discussiepunt is en wij niet gewoon een Courtois hebben.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken