Werchter Boutique 2022 met Gorillaz & Stromae

Thisso

Sunset slot
Sfeerbeheer
6 mrt 2016
2.175
2.996
Persoonlijk absoluut geen interesse in Agnew maar op zich wel cool zo'n event op die schaal. Inclusief andere comedians en bands kan het nog een succes worden.

Ik vermoed dat de tweede TWC in de ijskast is beland en we enkel 26/06 die tweede Boutique onder de 'Encore' naam gaan krijgen.
 
  • Leuk
Waarderingen: mattman

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.900
8.537
Ondertussen kondigt Lady Gaga een stadiontour aan, iets wat perfect was geweest voor een losse Werchterdag...
 
  • Leuk
Waarderingen: PJ

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.443
6.110
Zit nog geen Belgische datum bij toch? Zou Gaga dan niet de headliner van Boutique II kunnen worden?
 

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.399
627
Die Europese leg van Lady Gaga is eind juli, dat is toch compleet out of the picture voor Werchter? Zeker wetende dat de gemeente de events over zo weinig mogelijk weekends gespreid wil zien.
 
  • Leuk
Waarderingen: mattman en Timmetje

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.154
5.458
Encore is andere dag. Zoals altijd leukweg "ineens" van dagen gewisseld :cool: .
Komen bij Alex nog Comedians alsook bands bij.

Maar toch, 70euro, succes
70euro lukt echt nooit… dat snap ik niet.
maar zoals inderdaad hier al ergens gezegd, dit is plan z. Die 2de TW classic is dus niet gelukt. En de encore stond eerst gepland op 18 juni maar wordt dus 26 juni.

BtW, veel Agnew liefhebbers zitten ook gewoon op Graspop dat weekend.
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.900
8.537
Hoe halen ze het in hun hoofd om daar inderdaad 70 euro voor te vragen. Agnew kan je normaal gezien makkelijk voor 25 euro zien.

Zelfs als er er pakweg Geubels en Teeuwen, de 2 andere populairste komieken van de lage landen, bij gooien is die prijs moeilijk te verantwoorden. Zal vast nog een Xander De Rijcke bijkomen ofzo gok ik...
 

Aaran

Dagopener
8 aug 2017
575
22
70 euro, zo ga je geen wei uitverkopen
Krijg beetje Billie Eilish vibes van die geen kaarten verkocht om t veld te vullen. Persoonlijk denk ik dat ze dit inmiddels met een goeie undercard wel makkelijk zou moeten kunnen.

Billie Eilish
Florence +The Machine
Doja Cat
Jessie Ware
Little Simz

Zou een erg mooi lijstje zijn voor een vrouwen line-up denk ik zo :)

Ik zag overigens ook dat Lady Gaga haar tour gedeeltelijk bekend heeft gemaakt.. Zou toch ook wel een mooie naam kunnen zijn denk ik zo :p
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.883
6.090
Raar om dat steeds weer op te brengen. Billie Eilish die nét wereldwijd doorbrak in 2019 is niet dezelfde Billie met nu reeds twee platen onder de arm. Qua popsterren die momenteel touren zijn er weinigen die aan haar kunnen tippen.
 
  • Leuk
Waarderingen: mattman en Timmetje

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.137
7.330
Geen idee wie die Alex Agnew is maar blijbkaar is zijn show meer geld waard dan Lady Gaga, hij moet wel heel grappig zijn dan
 

werchter12

Geliefde act
21 mrt 2019
1.257
928
En wat voor bands moeten we hierbij eigenlijk verwachten? Preuteleute e.d. of echt serieuze bands?

Hadden beter Years & Years hierop gezet als 't toch voor te lachen is.
 
  • Leuk
Waarderingen: jefferke en mattman

Nikfestilover

Sunset slot
18 okt 2021
3.151
2.397
Krijg beetje Billie Eilish vibes van die geen kaarten verkocht om t veld te vullen. Persoonlijk denk ik dat ze dit inmiddels met een goeie undercard wel makkelijk zou moeten kunnen.

Billie Eilish
Florence +The Machine
Doja Cat
Jessie Ware
Little Simz

Zou een erg mooi lijstje zijn voor een vrouwen line-up denk ik zo :)

Ik zag overigens ook dat Lady Gaga haar tour gedeeltelijk bekend heeft gemaakt.. Zou toch ook wel een mooie naam kunnen zijn denk ik zo :p
Niet persoonlijk bedoelt maar dit kan dus totaal niet. Dat zijn twee headliners op een dag en daaronder nog een hele grote sub headliner.
 

Nikfestilover

Sunset slot
18 okt 2021
3.151
2.397
Raar om dat steeds weer op te brengen. Billie Eilish die nét wereldwijd doorbrak in 2019 is niet dezelfde Billie met nu reeds twee platen onder de arm. Qua popsterren die momenteel touren zijn er weinigen die aan haar kunnen tippen.
Helemaal met je eens.
 

Aaran

Dagopener
8 aug 2017
575
22
Raar om dat steeds weer op te brengen. Billie Eilish die nét wereldwijd doorbrak in 2019 is niet dezelfde Billie met nu reeds twee platen onder de arm. Qua popsterren die momenteel touren zijn er weinigen die aan haar kunnen tippen.
Ik bedoel dit o.a. ermee hahaha. Kwam er misschien onduidelijk in uit maar ben het zeker met je eens.
 

slyke

Geliefde act
9 jan 2018
1.606
853
Encore is andere dag. Zoals altijd leukweg "ineens" van dagen gewisseld :cool: .
Komen bij Alex nog Comedians alsook bands bij.

Maar toch, 70euro, succes
Moesten ze er een volledige comedy dag van gemaakt hebben, dus starten rond 13u ofzo, dan zou ik dit overwegen…, maar nu….
Zo teleurgesteld…

Pas op: niks tegen Alex Agnew.
We zijn die gaan zien in het Sportpaleis met die gendershow en dat was wel ok.
Moet er wel bijzeggen dat we dag zelf tickets gescoord hadden aan sterk verminderde prijs. Oorspronkelijke prijs voor die zitplaatsen was ook iets van 65 euro dacht ik….

De intrede was spektakel… veel muziek, licht, vuurwerk, etc…
Zoiets kan je niet doen in een cultureel centrum… ?
Maar daarna was het gewoon comedy en viel die sportpaleis factor gewoon weg… we kregen dan gewoon 2u de show te zien wat ook gespeeld werd in de CCs.

Dus ik verwacht iets gelijkaardigs op Werchter… een Rammstein-intrede en dan gewoon the spoken word….
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken