Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Aankondiging denken ze te kunnen doen volgende week, van de encore. Vandaag was sowieso nooit een optie, niet als den Alex nog op de radio reclame moest maken dezelfde dag.
Encore zou ook eerder een avondvullend programma hebben.
Aankondiging denken ze te kunnen doen volgende week, van de encore. Vandaag was sowieso nooit een optie, niet als den Alex nog op de radio reclame moest maken dezelfde dag.
Encore zou ook eerder een avondvullend programma hebben.
Ik had vooral gehoopt op 2 volwaardige muziekdagen die starten rond 13u.
Nu is er al 1 ingenomen door Agnew en de andere zou dan pas later starten?
Doet mij denken aan SX / Balthasar / Muse destijds…
Ja, die leek ingecalculeerd voor de dagfestivals. Was oorspronkelijk niet vrij tijdens RW. Maar het is wel duidelijk dat ook niet alles gelopen is met die dagfestivals zoals gepland. Normaal zal Werchter nooit voor zijn beurt communiceren, maar die 2de TW Classic die is afgevoerd en de wijzigingen rond Encore...
Weet er iemand of er weer nachttreinen komen dit jaar? Ik vond dat in het verleden toch een goedkopere, stresslozere en ecologischere manier om vanuit Kortrijk met de auto naar Werchter in de file te gaan staan.