Werchter Boutique 2022 met Gorillaz & Stromae

pigital

Dagopener
15 okt 2018
707
629
Oh No Spring GIF by Studio 100
 

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.112
5.389
Aankondiging denken ze te kunnen doen volgende week, van de encore. Vandaag was sowieso nooit een optie, niet als den Alex nog op de radio reclame moest maken dezelfde dag.
Encore zou ook eerder een avondvullend programma hebben.
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel

slyke

Geliefde act
9 jan 2018
1.585
839
Aankondiging denken ze te kunnen doen volgende week, van de encore. Vandaag was sowieso nooit een optie, niet als den Alex nog op de radio reclame moest maken dezelfde dag.
Encore zou ook eerder een avondvullend programma hebben.
Oooh ?
Van 2 dagen naar een avond … en zoveel bands waar we nog op hoopten en die open liggen…
 

slyke

Geliefde act
9 jan 2018
1.585
839
Vooravond/late namiddag, maar wel de stages. Op wat hoopte je dan nog?
Ik had vooral gehoopt op 2 volwaardige muziekdagen die starten rond 13u.
Nu is er al 1 ingenomen door Agnew en de andere zou dan pas later starten?
Doet mij denken aan SX / Balthasar / Muse destijds…
 

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.112
5.389
Vind het zelf vooral apart dat Lorde geen Belgische datum heeft.
Ja, die leek ingecalculeerd voor de dagfestivals. Was oorspronkelijk niet vrij tijdens RW. Maar het is wel duidelijk dat ook niet alles gelopen is met die dagfestivals zoals gepland. Normaal zal Werchter nooit voor zijn beurt communiceren, maar die 2de TW Classic die is afgevoerd en de wijzigingen rond Encore...
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.382
6.059
Verwacht je haar nog op Boutique II (als je dat mag zeggen natuurlijk) of denk je dat ze België dit jaar toch overslaat?
 

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.112
5.389
Verwacht je haar nog op Boutique II (als je dat mag zeggen natuurlijk) of denk je dat ze België dit jaar toch overslaat?
Hangt er vanaf hoe ze Glasto invult. Ze moet alvast dinsdag wel terug in de UK zijn. Maar ze is wel een naam die perfect op die Encore zou passen.
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje

Nikfestilover

Sunset slot
18 okt 2021
3.139
2.388
Wanneer zal de encore dag plaatsvinden? Als Lorde hier staat wil ik deze dag wel mee pakken bijvoorbeeld.
 

parelconfituur

Support act
7 dec 2019
1.123
1.530
Weet er iemand of er weer nachttreinen komen dit jaar? Ik vond dat in het verleden toch een goedkopere, stresslozere en ecologischere manier om vanuit Kortrijk met de auto naar Werchter in de file te gaan staan.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken