Werchter Boutique 2022 met Gorillaz & Stromae

slyke

Geliefde act
9 jan 2018
1.612
862
LOL... ik heb al enorm veel concerten gezien, heel veel... deze reactie slaagt echt nergens op! Hoe dat je het optreden van Stromae toen niet goed kan gevonden hebben is me een raadsel.
In het voorste vak zelfs gestaan, dus ik heb het zeker een kans gegeven.

Persoonlijke voorkeur qua muziek speelt sowieso een rol…
Als je opgegroeid bent met grunge en alternatieve rock, is misschien de knop omdraaien wat moeilijk, zeker van zodra je door hebt dat heel veel muzikale partijen gewoon op tape stonden en die keyboardspelers aan het faken waren.

Qua show vond ik veel gepikt van Michael Jackson.
Die heb ik destijds ook live gezien en dat was dan, qua show, toch een klasse hoger…

Dus Stromae op Werchter toen was matig.
Wel het concert uitgezien ? en niet gaan lopen, zoals we ook al al eens bij andere bands hebben gedaan….
 

Toyah Hendrickx

Playlistbediener
16 feb 2022
45
9
Ik vind dat iemand als Alex Agnew die kans moet krijgen. Ik had hem liever graag een plaatsje zien krijgen op het vierdaags festival dan, maar ja daar zijn die internationale fans niet veel mee. Herman Schueremans zei in HLN dat er nog enkele collega's uit de muziek- en comedy-wereld zullen opduiken als voorprogramma. Het blijven overprized tickets maar Agnew is gewoon een fenomeen, niet alleen qua stand-up comedy maar ook met z'n Youtube-programma en straks op de TV. Meerdere shows van 'm gezien en daar tref je alle leeftijdscategoriëen. Een hele weide vullen lijkt me straf maar wie weet... Het is enkel jammer dat het ten koste gaat van een tweede Classic - dag en dat The Strokes ergens op een ander festival ten lande zullen staan wsl...
 

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.444
4.598
die show van alex agnew is toch compleet verkeerd getimed? ik denk dat die al een groot deel van zijn publiek gaat verliezen gewoon omdat het tijdens graspop is.
 
  • Leuk
Waarderingen: slyke

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.150
10.444
Echt nog nooit van die gast gehoord, maar blijkbaar ligt dat meer aan mij. Ben nog steeds verbijsterd dat dit wordt aangekondigd voor een podium met een veld van 75k bezoekers.
 

Toyah Hendrickx

Playlistbediener
16 feb 2022
45
9
De timing is misschien niet helemaal optimaal, klopt, maar Agnew trekt niet uitsluitend Graspop-fans aan. Dat stadium is hij al lang ontgroeid volgens mij.
 

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.444
4.598
vond zijn laatste show nu ook niet bepaald goed. Hij zal uit zijn pijp moeten komen om er dit maal toch iets beter van te maken dan.
 
  • Leuk
Waarderingen: mattman

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.159
5.480
Echt nog nooit van die gast gehoord, maar blijkbaar ligt dat meer aan mij. Ben nog steeds verbijsterd dat dit wordt aangekondigd voor een podium met een veld van 75k bezoekers.
60000, maar als ze er 20000 halen zullen ze wel content zijn lijkt me. Kan me van zijn zaalshows wel altijd veel Graspop volk herinneren, gaat toch een rol spelen.
Dit is gewoon iets wat al heel lang in de ideeenkast zat, en bij het afspringen van vanalles en nog wat is dit terug naar boven gekomen. Plus ze waren ook gebonden aan die data van 18 en of 26 juni. Een nieuw weekend invullen was geen optie voor plaatselijke overheden.
Op zich is het productioneel ook geen zware kost. Alles moet er toch al staan voor de dag erna, dus alles wat binnenkomt is goed meegenomen. Dag erna zitten ze al ruim boven 50000 kaarten, dat is ook veel hoger dan in het budget voorzien was.
 

Everyknight

Sunset slot
13 jan 2014
3.144
1.179
Vandaag trouwens Internationale Vrouwendag, vandaag dan ook uitsluitend vrouwelijke artiesten die gedraaid worden op Studio Brussel.

Ideale dag om die "vrouwelijke boutique" (als die er al zou komen) bekend te maken?
 
  • Leuk
Waarderingen: slyke en mattman

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.941
8.584
En iedereen brengt dan ook z'n eigen stoeltje, parasolletje en strandhanddoek mee, toch? :LOL:

Das wel een ding ja. Bij een stand up comedy show vind ik het wel prettig om zelf niet te moeten rechtstaan. Is toch een andere beleving dan een concert vind ik.
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.897
6.117
Ideale dag om die "vrouwelijke boutique" (als die er al zou komen) bekend te maken?
Qua timing ook een beetje vreemd om gisteren af te komen met die show terwijl qua statement (whatever that means, kijk naar de gemiddelde RW-poster) vandaag wel de uitgelezen kans zou zijn geweest. Denk niet dat we deze week nog een aankondiging daarvan zullen krijgen. Lijkt me wat veel in één keer om twee dagevents aan te kondigen. Ze mogen altijd verrassen tho.
 

slyke

Geliefde act
9 jan 2018
1.612
862
Ik hoop dat er toch nog 2 muziek events aankomen.
Moet mijn tegoedbonnen nog kwijt raken van 2020...
 

Toyah Hendrickx

Playlistbediener
16 feb 2022
45
9
Plus ze waren ook gebonden aan die data van 18 en of 26 juni. Een nieuw weekend invullen was geen optie voor plaatselijke overheden.
Er is heel veel kritiek gekomen op de vele Parklife concerten van vorig jaar. Zelfs in mijn vriendenkring, welke overwegend pro Werchter is, vonden ze dat teveel van het goede. Je hoort steeds meer dat er toch ergens een grens moet gesteld worden. 3 weekends zoals dit jaar is goed voor één keer, heb ik recent al veel gehoord. Däar zijn politiekers ook gevoelig aan.
 

pigital

Dagopener
15 okt 2018
712
643
Als ze dan dat event met enkel vrouwelijke artiesten doen en willen aankondigen, dan moet het toch vandaag om 16 uur zijn?
Maar waar kwam uberhaupt dat gerucht vandaan? Is dat iets dat we hier gezamelijk bekokstoofd hebben om de gender discussie na 20 pagina's te doen stoppen of van een insider?
 
  • Leuk
Waarderingen: slyke en mattman

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.159
5.480
Als ze dan dat event met enkel vrouwelijke artiesten doen en willen aankondigen, dan moet het toch vandaag om 16 uur zijn?
Maar waar kwam uberhaupt dat gerucht vandaan? Is dat iets dat we hier gezamelijk bekokstoofd hebben om de gender discussie na 20 pagina's te doen stoppen of van een insider?
Het is zo hoor
 

Joe

Sunset slot
22 feb 2016
2.986
2.026
vond zijn laatste show nu ook niet bepaald goed. Hij zal uit zijn pijp moeten komen om er dit maal toch iets beter van te maken dan.
Ik heb de try out van de komende show gezien, de zaal lag lam. Was écht goed.
Al verlies je op Werchter wel de interactie met het publiek.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken