Werchter Boutique 2022 met Gorillaz & Stromae

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.492
6.158
18 juni staat Alex Agnew in het festivalpark in Werchter. Dat is toch niet wat ze bedoelden met die encore toch?
 
  • Verdrietig
Waarderingen: slyke

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.001
8.650
18 juni staat Alex Agnew in het festivalpark in Werchter. Dat is toch niet wat ze bedoelden met die encore toch?
Vast niet, want ik denk dat die Encore zal plaatsvinden op 26 juni (waar vroeger die TWC2 stond). Maar dan vrees ik voor een tweede TW Classic. Zou wel erg zijn als ze een vergunning voor een dag Werchter verspillen aan een stand-up comedyshow...
 

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.401
627
Vast niet, want ik denk dat die Encore zal plaatsvinden op 26 juni (waar vroeger die TWC2 stond). Maar dan vrees ik voor een tweede TW Classic. Zou wel erg zijn als ze een vergunning voor een dag Werchter verspillen aan een stand-up comedyshow...
Denk dat dit inderdaad hun plan Z is ter vervanging van TW Classic 2...
 

WesleyNoH

Support act
28 nov 2015
1.091
2.314
Inderdaad.. (ik vond Stromae op RW destijds echt niet goed, maar dat is persoonlijk)

LOL... ik heb al enorm veel concerten gezien, heel veel... deze reactie slaagt echt nergens op! Hoe dat je het optreden van Stromae toen niet goed kan gevonden hebben is me een raadsel.
 
  • Leuk
Waarderingen: gerrie

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.001
8.650
Denk dat dit inderdaad hun plan Z is ter vervanging van TW Classic 2...
Dus wat ik denk:

zaterdag 18 juni - dat Alex ding
zondag 19 juni - Werchter Boutique

zaterdag 25 juni - TW Classic
zondag 26 juni - Encore (al dan niet all-female)

Wel een bummer voor mensen die op een tweede TWC hoopten...
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje

Rockbeer

Sunset slot
6 okt 2016
2.511
3.003
LOL... ik heb al enorm veel concerten gezien, heel veel... deze reactie slaagt echt nergens op! Hoe dat je het optreden van Stromae toen niet goed kan gevonden hebben is me een raadsel.
Hoezo slaat deze reactie nergens op ? Volgens mij is er op muzikaal vlak niks zo persoonlijk als een concertbeleving :D
 

Joe

Sunset slot
22 feb 2016
2.989
2.030
Moet op zich wel neig zijn om te zien maar aangezien het tijdens Graspop is zal dat niet gaan. En 70 euro is wel heel veel geld.

Maar ik heb zijn nieuwe show toch al gezien. Geweldige show was dat.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken