Werchter Boutique 2022 met Gorillaz & Stromae

parelconfituur

Support act
7 dec 2019
1.174
1.637
Ik ben vast de enige die blij is met deze line up omdat Arsenal er op staat te pronken weer. Khruangbin lijkt me ook wel boeiend, hoewel die toch echt wel beter in een tent op de normale Werchter had gepast. Blackwave is een leuk bandje om mee te openen en Years and Years is....vergane glorie.

Wel echt bizar dat Stromae niet afsluit, hebben Albarn en co die late spot afgedwongen omwille van hun visuals of zo?

Nou was dat optreden in 2018 wel waanzinnig goed, dus erg pissed ben ik er niet om, maar het voelt raar dat Stromae 90 minuten in het daglicht krijgt terwijl hij de grote headliner was.
 

theblackmadness

Subheadliner
9 sep 2019
3.556
4.474
Blackwave. vind ik zeker goed live. Arsenal dan weer minder, maar dat ligt aan mijn smaak eerder. Khruangbin gaat wss doodvallen op de main, hoort in een tent naar mijn mening. Years & Years, tja. Headliner combo zeer nice, vooral Stromae, die had inderdaad beter kunnen afsluiten.
 

Everyknight

Sunset slot
13 jan 2014
3.148
1.182
Kruangbin is de The Smile van Boutique: hadden beiden beter gepast in een tent op RW. Nu is het echt wel af te wachten hoe hun shows op een hoofdpodium op zulk evenement kunnen slagen. Ik ben bang dat we het antwoord al kennen ...
 

Thisso

Sunset slot
Sfeerbeheer
6 mrt 2016
2.181
3.000
Last tickets alert!

Die had ik niet direct verwacht, wow.
 

parelconfituur

Support act
7 dec 2019
1.174
1.637
Ik bedoel...met Stromae en Gorillaz heb je twee van de meest creatieve main stream acts als headliner en met Blackwave, Arsenal en dat heerlijk instrumentale bandje met de moeilijke naam een fijne opwarmer voor een zomerse festivaldag. Ik snap het volledig.
 

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.174
5.504
Zit natuurlijk een pak swift kaarten bij en Stromae is momenteel all over the place, ook is er een boost geweest na uitverkopen RW.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.001
8.651
Duurt echt wel lang nu, die nieuwe Encore dagen.

Als daar deze week niets van komt, verwacht ik wel een teaser voor Pukkelpop, voor volgende week. Zijn we ondertussen alweer half maart...
 

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.402
627
Jimmy zei eind februari dat een grote naam (waarschijnlijk London Grammar) afgezegd had. Ik gok dat ze de poster van die tweede Boutique in een keer willen lossen en we dus op die vervanger wachten?
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.583
11.163
Jimmy zei eind februari dat een grote naam (waarschijnlijk London Grammar) afgezegd had. Ik gok dat ze de poster van die tweede Boutique in een keer willen lossen en we dus op die vervanger wachten?
Zou het dan kunnen dat dat simpelweg The Libertines zijn? Die hebben London Grammar vervangen op Tempelhof, maar ik neem aan dat die dan al eventjes hun ja-woord hebben gegeven. (Moet ik er wel bij zeggen dat die me wel een maatje, voor België althans, kleiner zijn dan LG).
 

gerrie

Dagopener
22 jun 2016
557
412
Zou het dan kunnen dat dat simpelweg The Libertines zijn? Die hebben London Grammar vervangen op Tempelhof, maar ik neem aan dat die dan al eventjes hun ja-woord hebben gegeven. (Moet ik er wel bij zeggen dat die me wel een maatje, voor België althans, kleiner zijn dan LG).
Dat zou natuurlijk niet zo zijn als ze een full-female, line up willen hebben...

Wat ik verwacht: Florence + the machine, Lorde, Froukje en nog meer...

Daar had London Grammar natuurlijk prachtig tussen gepast.
 

neracroft

Sunset slot
9 nov 2014
2.666
1.189
23.30 - 01.00 Tame Impala
21.10 - 22.30 The Strokes
19.05 - 20.15 The Libertines
17.20 - 18.20 The Avalanches
15.50 - 16.40 Sports Team
14.30 - 15.10 The Sore Losers
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.915
6.146
Jimmy zei eind februari dat een grote naam (waarschijnlijk London Grammar) afgezegd had. Ik gok dat ze de poster van die tweede Boutique in een keer willen lossen en we dus op die vervanger wachten?
Gun het die band zo hard, maar lijkt me echt een moeilijke band.. Ugh.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken