Werchter Boutique 2022 met Gorillaz & Stromae

Toyah Hendrickx

Playlistbediener
16 feb 2022
45
9
@ Dennis: het staat in Het Laatste Nieuws als een gerucht, maar hij zou touren en is een favoriet in de Werchter-entourage. Enneuh... verre van een wens. Ik hoop eerder op The Weekend, maar vrees ervoor...
 
  • Wow
Waarderingen: DennisvdBr

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.159
5.480
Boutique 2 zou ook meer poppy getint zijn. Dus wie weet.
Laatste keer verkocht hij wel niet zo goed, was ook te snel na elkaar.
 

slyke

Geliefde act
9 jan 2018
1.608
857
Florence & The Machine, Lorde en Dua Lipa, zou wel leuk zijn…
Aangevuld met wat kleinere acts als Eefje De Visser, Selah Sue, ….
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.936
8.576
Donderdag komt Roskilde met 92 (!) namen. En wat dus waarschijnlijk bijna de hele lineup zal zijn.

Benieuwd wat daar nog allemaal bijkomt, moeten nog wel wat headliners voor aangekondigd worden.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.936
8.576
Het duurt imo nu ook best wel lang voordat het affiche van Boutique I compleet is. Laatste update is van oktober.
Inderdaad, ben ik wel benieuwd naar. Er staat veel op de planning ja. Maar zo meteen dus de namen van CORE.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.453
6.116
Ja, erg benieuwd. Als die vrijdag wat leuk is pak ik Core één dagje mee. Ben dat weekend toch in België voor Beach House.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.453
6.116
Goeie reviews voor de avant premiere show van Stromae gisteren in België. Dat belooft veel goeds!
 
  • Geweldig
Waarderingen: mattman

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.936
8.576
Lorde naar Lollapalooza Stockholm.

Dus ze doet wel degelijk festivals...
 

jefferke

Sunset slot
24 nov 2013
3.399
1.907
Mijn omgeving heeft nood aan de rest van deze line up om overtuigd te geraken. Het zijn geen grote Gorillaz fans, dat maakt het al lastig.
 

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.159
5.480
Lorde naar Lollapalooza Stockholm.

Dus ze doet wel degelijk festivals...
Straf, dan is ze toch ergens van koers afgeweken, want ze wou absoluut geen shows doen na weekend Glasto. Ik vermoed dat Roskilde de forcing wel gevoerd zal hebben. Zelfde verhaal zowat als Arcade Fire in 2014.
 

Toyah Hendrickx

Playlistbediener
16 feb 2022
45
9
Misschien heeft Boutique 1 ook wat extra opsmukwerk nodig, lees nog een extra grote naam? Stromae zal wel tickets doen verkopen, maar ik kan me inbeelden dat het niet zo storm loopt als bijvoorbeeld The Weekend, Springsteen, Adele elk in hun ééntje zouden headlinen. Dat was / is toch de insteek van Boutique: één grote naam die praktisch op z'n eentje de wei kan doen uitverkopen gekoppeld aan een voorprogramma (inclusief package deal bands)
 

slyke

Geliefde act
9 jan 2018
1.608
857
Misschien heeft Boutique 1 ook wat extra opsmukwerk nodig, lees nog een extra grote naam? Stromae zal wel tickets doen verkopen, maar ik kan me inbeelden dat het niet zo storm loopt als bijvoorbeeld The Weekend, Springsteen, Adele elk in hun ééntje zouden headlinen. Dat was / is toch de insteek van Boutique: één grote naam die praktisch op z'n eentje de wei kan doen uitverkopen gekoppeld aan een voorprogramma (inclusief package deal bands)
Dat is soms het concept geweest, maar niet altijd.
Boutique is ooit gestart als een eendagsfestival met namen die ze nergens anders kwijt konden…
En eigenlijk is het nu nog altijd wel zo…?
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken