Spam attack

Joszwa

Support act
Access All Areas
13 nov 2012
770
878
Hi all,

Zaterdag en vandaag is ons forum slachtoffer geworden van een spam attack. Enkele users ontvangen privé berichten waarin ze een baan wordt aangeboden of overige zaken. We zijn ons hiervan bewust en proberen te achterhalen hoe dit langs onze spam filters kan komen. Reageer er in ieder geval niet op. Excuus voor de overlast!
 

roy-hekkens

Randprogramma
23 nov 2017
248
0
Krijg vandaag weer (2e keer) deze mail binnen. Heb het direct verwijderd, maar wil het toch even zeggen.
 

Joszwa

Support act
Access All Areas
13 nov 2012
770
878
Krijg vandaag weer (2e keer) deze mail binnen. Heb het direct verwijderd, maar wil het toch even zeggen.
Hey Roy, thanks voor je berichtje. Dat is gek, mijn logs laten geen nieuwe attack zien nadat we gisteren de security hebben opgeschroefd. Zou je mij de mail kunnen doorsturen op [email protected]?
 

EngineNr9

Randprogramma
7 feb 2017
110
95
Ik heb dezelfde ervaring, heb gisteren en vandaag een heel lief berichtje van Hester ontvangen :roll: !
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.367
10.200
Weet niet zo goed waar ik het moet zetten, maar waarom zijn er 5 uur geleden opeens tig mensen op hetzelfde tijdstip geregistreerd lid geworden? Beetje raar.
 

Joszwa

Support act
Access All Areas
13 nov 2012
770
878
Weet niet zo goed waar ik het moet zetten, maar waarom zijn er 5 uur geleden opeens tig mensen op hetzelfde tijdstip geregistreerd lid geworden? Beetje raar.
Ik heb handmatig een (flink) aantal accounts geactiveerd die geen activatiemail hadden gekregen door een bug, vandaar. Thanks voor je oplettendheid!
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken