Rock Werchter 2025

slyke

Geliefde act
9 jan 2018
1.862
1.081
Gezien ik er niet kon bij zijn:
Hoe voelde KlubC aan na de facelift?
Op streaming zag ik blauwe (KBC, vermoed ik) vlaggen binnen, maar die lelijke golven bovenaan leken toch al weg nu?

Eerder gevoel als een kleine Barn of nog altijd ongezellig?
 

Raoul

Dagopener
17 jun 2015
742
919
Gezien ik er niet kon bij zijn:
Hoe voelde KlubC aan na de facelift?
Op streaming zag ik blauwe (KBC, vermoed ik) vlaggen binnen, maar die lelijke golven bovenaan leken toch al weg nu?

Eerder gevoel als een kleine Barn of nog altijd ongezellig?
Kleine Barn! Veel sfeervoller geworden!
 
  • Geweldig
Waarderingen: slyke

MadMandra27

Support act
23 aug 2022
1.178
1.402
Dan is ze gelukkig al te groot voor de festivals.
Exact dit. Zal stilletjesaan nu of nooit worden voor de festivals, maar lijkt me dan sowieso eerder een naam voor Pukkelpop dan voor Werchter. Maar persoonlijk zou ik het een heel fijne boeking vinden 👍
 

MadMandra27

Support act
23 aug 2022
1.178
1.402
Wat is daar gek aan?
Als ik zie hoe duur haar concerttickets zijn in USA, dan betwijfel ik ten zeerste of ze naar RW zou willen komen. Ook denk ik dat RW haar productie niet aan kan, want zal wel iets a la Taylor Swift zijn.

Sommigen opperen haar ook, maar naast de break die ze idd gaat inlassen is en blijft dit geen reële optie. Veel te duur en die productie… 😂
 

Thisso

Sunset slot
Sfeerbeheer
6 mrt 2016
2.399
3.419
Katy Perry is anno 2024 wel tien tandjes kleiner dan Taylor Swift denk ik. Zou die zelfs nog een Sportpaleis volkrijgen?
Of we zoiets op Werchter zien, zal dan inderdaad vooral afhangen of Perry het ziet zitten om serieus wat water bij de wijn te doen.
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel en Timmetje

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.475
717
Laatste Europese tour toch al vrij grote zalen gespeeld, en binnenkort een nieuw album uit wat er qua stijl bij de gemiddelde Werchter bezoeker wel goed in zal gaan, verwacht ik. Lijkt me een ideale Barn head eigenlijk.
Vorig jaar voorlaatste in de Pukkelpop Marquee, die qua capaciteit dichter bij KluB C dan de Barn komt. En Vorst was zeker niet uitverkocht. Ik gun ze een hoge plek hoor, maar rond 18u zal ook wel werken.
 

kevinr

Randprogramma
16 dec 2019
150
198
Werchter 2025 Wish List:

- Tool
- NIN
- Green Day
- Limp Bizkit
- Flogging Molly
- REM ( al zit dat er niet in )
- Metallica
- Smashing Pumpkins
- Dua lupa ( waarom geen twee keer achter elkaar :) )
- Eminem --- Schrijf maar op heb ik het gevoel
- Billie Elish
- Kate Perry
- Post Malone
- Cypress Hill
- Hozier
- Dimitri Vegas en Like Mike
- Gabriel Rios
- Daan
- Disturbed
- Charli XCX
- Disclosure
- Killers
- Louis Tomlisons
- Deus ( ook twee keer maar speciale verjaardag )
- Gruppo Sportivo ( stonden op tweede werchter ooit, en spelen nog dus waarom niet )
- Patti Smith
- System of a down ( ik verwacht ze meer op graspop )
- Stevie Nicks
- Iemand van Pink Floyd ( denk dan meer aan Nick Mason )
- Daan
- Kraftwerk in een tent ergens
- Snoop dog
 

Tinus101

Support act
21 nov 2022
963
1.153
Anderson. Paak - Stromae
Paul McCartney
Bad Omens (Barn head) - Electric Callboy - Ghost - System of a Down
Pendulum (Barn head)
Elbow - (Barn head)
King Gizzard and the Wizard Lizard (Barn head) - Them Crooked Cultures (grote droom, gaat niet gebeuren maar een mens mag dromen voor een jubileum) - Guns'n'Roses

Denk niet dat we al die metal namen gaan krijgen. Maar een SOAD moet toch echt een keer terugkeren na 2017 en óf een Ghost óf Electric Callboy moet realistisch zijn. Bad Omens inhaalmoment van deze cancel en Pendulum is drum'n'bass.

Zo zou je een wisseling tussen classics en jongere namen, pop, rock, metal hebben en echt een heel divers scala aan acts hebben.
Hier zou ik met viltstift voor tekenen
 

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.705
6.906
Vorig jaar voorlaatste in de Pukkelpop Marquee, die qua capaciteit dichter bij KluB C dan de Barn komt. En Vorst was zeker niet uitverkocht. Ik gun ze een hoge plek hoor, maar rond 18u zal ook wel werken.
Zit wat in. In Nederland was AFAS live wel ruimschoots uitverkocht, maar zo te zien in België dan net iets minder populair. En je hebt gelijk dat het als voorlaatste oid ook prima werkt. Vooral hoog tijd dat ze die band eens boeken!
 
  • Leuk
Waarderingen: Kereltje

neracroft

Sunset slot
9 nov 2014
2.755
1.338
Zijn The Strokes op RW überhaupt nog headliner?
Voor Rock Werchter en hun bezoekers niet, voor de band zelf wel ;) Vandaar de constructie met een Stromae en de uitleg om the Strokes zo "over de lijn te kunnen trekken".

Als sub met een ondergaand zonnetje, denk ik wel dat het een zeer toffe show kan worden. Die laatste plaat deed het ook vrij goed bij een jong publiek vernam ik al verschillende keren.

Maar blijft wel een band dat je een keer gehad wil hebben als RW zijnde, toch?
 
  • Leuk
Waarderingen: ChrisV

fredje

Playlistbediener
1 nov 2023
37
10
Taylor swift heeft toch ooit gecanceld op werchter boutique. Dus met een jubeleum zou het toch mooi zijn om dit goed te maken?
ik heb vooral genoten van dit jaar... en met de bussen vond ik het enorm goed geregeld. Dikke pluim naar de organisatie.
Het gezaag over de dure prijzen ben ik ook beu... eten mag je meenemen op de wei... en plopsa land is ook zo duur...
Gelukkig heeft den aldi goei sandwishkes...
 
  • Leuk
Waarderingen: johanra en Joslittel

Thomas1617899556

Playlistbediener
28 feb 2016
7
6
Persoonlijke wishlist:

The Cure - Sam Fender
Pendulum (afsluiter) - Ghost - Bring me the Horizon
Lana del Rey - The National - Fontaines DC
Tame Impala - The War on Drugs - Biffy Clyro

Glass Animals, Fleet Foxes, New Order, Bloc Party, Metronomy, The Shins, Gabriels, Temples, Pond, Gum, The Horrors, Incubus, Royal Republic, Barns Courtney, The Reytons, The Struts, Des Rocs, Demob Happy, Agnes Obel, Black Honey, Ten Times a Million, Ramkot
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken